onsdag den 18. januar 2012

It's LEGEN - Wait for it...




- DARY!!!

Forresten..

Vi er ikke ude af januar endnu, så jeg synes stadig godt jeg kan nå at lave en "2011" liste, og en "What to do in 2012" liste... Den kommer snarest.

Jamen tak..

Tak fordi du minder mig om alle de ting vi kunne have haft, men som du af én eller anden grund ikke ville have med mig.

Det kunne være jeg snart bare skulle slette dig, så jeg igen kan holde ud at være på Facebook. Jeg ved ikke hvorfor jeg finder det så svært? Måske VIL jeg gerne pine mig selv? Jeg ved det ikke.

Ps.



Og lad os da også bare lige tage den én gang til, live for Prins Knud. Fordi jeg snart har det præcist ligeså sindssygt som Simon ser ud i videoen (og for den sags skyld er ligeså træt af det her, som Simon ser ud på stilbilledet nedenunder). Og fordi Kasper og et klaver bare er en fantastisk blanding.



Pps:

søndag den 1. januar 2012

Godt gået! :D

Jeg synes sgu vi alle har grund til at være lidt stolte!




Ligegyldigt hvordan det går for os alle til eksamen, så betyder det meget, at så mange rent faktisk tog vores hårde arbejde alvorligt. Tak folkens!

fredag den 9. december 2011

2012!


... Penge skal lægges til side allerede nu.. Hmm. Okay.. Omkring 3000 kr. må være nok, inden juli 2012..
Kæft jeg glæder mig til at leve totalt i nuet igen!

Jeg indrømmer blankt, at engang gik jeg meget op i, at nå målet om, at de en dag ville vide hvem jeg var. Min drøm var, at de en dag ville sige "Hej Nanna." For det ville vise mig, at de havde set, at jeg altid ville være fan af dem. Altså, det ville da stadig være fedt. Men kun som en bonus. Men jeg har bare forstået nu, at det er pisse ligegyldigt. Jeg er der ikke for at vise dem hvem jeg er. Jeg er der for, at lade dem vise mig og en masse andre hvem de er. Udelukkende for sammenholdet, musikken og virkelighedsflugten. For den lille flig af lykke.
(Og for Kasper i KB Hallen der spiser slik...)
Med andre ord. Jeg er der for musikken nu. (Og Kasper... XD)

Hopenhagen for 2 år og 2 dage siden. Det var en kold, kold, kold dag, med 12 timer foran scenen på Rådhuspladsen. Men når man bare ender ud med at hoppe og vise sammenhold, er ventetiden og kulden fuldstændig ligegyldig i sidste ende. Og det er ligenøjagtigt totalt og aldeles dét, det kommer an på. Følelsen for musikken. Ikke en skid andet. (Og så lige Kasper.... EJ HAHAHAH! XD )

"Så hopper vi nu, og viser sammenhold du - Va Fangool!"


Ps. Kan det tænkes jeg savner bassisten lidt? XD

tirsdag den 6. december 2011

mandag den 5. december 2011

Det bedste bevis på...

... Hvor ufattelig stærkt alting dog går..


Effi få timer gammel 10. august.

Lumos 12. august.

Effi 16. august.

Lumos den 2. september. Slås med Fønix.

Effi 2. september.

Lumos 20. september.



Lumos og Effi 7. oktober.


Effi 7. oktober..

Lumos 16. oktober.

Effi 16. oktober.
Lumos 14. november. Første dag hjemme ved mig.

Effi 14. november.



Lumos og Effi ser tv om campister, den 14. november..



Lumos og Effi den 17. november.

Effi den 4. december.


Lumos og Effi, 4 december.
Effi i vask, 4. december.
Jeg elsker jer! :*