tirsdag den 3. april 2012

Mi casa...

Fordi jeg keder mig.. :P Og fordi jeg lige får et anfald af show off... -_- Og fordi der også er billeder af katte... :D

Effi.. Komfur.. Kamerataske.


Lumos, snuser Effi i røven. Rodet tæppe. Effi der flænser mit ben.

Lumos lugter til sur, grim Hallo Kitty sok. (Det her indlæg er allerede SÅ FUCKING spændende)

Effi i køkkenskab...

Lumos og den skønne udsigt..

Indersiden af køkkenskab..

Kop fra Nannabob, ugletallerkener mm.

rod.. Dog med orden. Og pingviner fra Nadia og Rosa. :D

"Mandens slankhedsprogram" (arvestykke fra min farfar) og andre småting.

Øhm. Top af køleskab. Og sommerfugl.

Køøøøleskab?

krydderihylde.. Uden så meget krydderi..

Welcome to feemale hell.

.... Med blomster! :D

Og Nephew..

Stue.. Sofa med lidt mange puder. Med lidt mange ugler..

Reol...

Reeeeol tættere på? (Kæft det er et spændende indlæg!)

Reeeol igen...

Mit meget, meget fine billede fra Karina :D

"Der sad to katte på et bord.." Eller nej. Den ene ligger nedenunder.

Jah..

Skrivebord..

Mærkelig blomsterting, jeg af én eller anden grund ynder at have hængende i loftet..

BØGER! *Hjerte*

Skrivebord.. Igen.. Hej Simon Kvamm. Hej Kasper Toustrup. Hej Mille og Nanna, Nadia og Rosa.

Den 7-delte bibel. Med ugler.. Og en ræv.. Og en studenterhue. Med autografer fra Nephew. Og fra komikeren Carsten Jørgensen! XD :D

Nephewbøger. Inklusiv det der klamme A-Zone interview.

Gran Canaria billeder af min mor. Og blomst. :P

Fugle... Jah..

Kradsebræt... Og Lumos i køkkenet.. Jah. Interessant.

Effi der laver ballade..

Jah. Det' en frø. Og det' en gris.

Det' en kat.

Det' billeder..

Det' mange katte.

Det' en plante med plastikpose på..

Det' en hule..

det' en væg..

Det' en sofa.. Med ugler..

Det' en kat.. (ALDRIG har I oplevet et så interessant blogindlæg før! :D)

Det' også en kat..

Det' Harry Potter. Him self.. Eller.. Det er det desværre ikke.

Det' et pænt lille billede. Og en række pænde små billeder af Nannakat og Nannabob.

Det' Shaun the Sheep, fra Helene! :D Og Nephew.. I Rammer.. Der faktisk skal hænges op.

Det' en dum kat, der leger med en uglelysestage.

Det' dvd film. (Jeg ved min far sidder og krummer tæer og siger "AAAIHJ! En DIREKTE invitation til alle indbrudstyvene! Men det er Disney hele lortet! :D Jeg tror ikke de helt hardcore indbrudstyve går efter Bambi... Der desuden ikke er bluray :P ) Mit tv må de gerne tage... Det var ikke så dyrt. Og heller ikke så fancy.. :D

Det' mit maleri.. (Og lad være med at spørge hvad det forestiller. For det forestiller ikke noget... Jeg kunne selvfølgelig vælge at sige; "Det er et billede der viser livets store spørgsmål.. I et stort filosofisk spektrum, af farver og kærlighed..." .. Men det er løgn!)

Seng...

Ugleknager.. Og igen.. Indbrudstyvene får ikke noget vildt værdifuldt ud af de der halskæder fra Glitter, H og M og Føtex..

Hyder... (Aaaaihj det ER da et træls blogindlæg hva, Nanna?! Jah, jeg ved det godt..)

Bamse med hat. (Aaaaaihj Nanna, skyd os nu allesammen. Vi kunne ikke være mere ligeglade..)

Ugleknager fra Karina!!!! :D

Badeværelse.. Eller noget af det.. Jeg viser DOG ikke et billede af mit wc.. Bare rolig..

Hedvig wannabee..



SÅ! Skal I nok slippe for flere ligegyldige billeder... Lige indtil næste gang jeg tager billeder af kattene selvfølgelig :D

tirsdag den 6. marts 2012

KAPOOOOW!

LIGE I DINE FUCKING LØG!

Det føltes fandme rart. Det må jeg gøre noget oftere.. Med mindre du snart lader mig være i fred og koncentrerer dig om din nye kæreste, med langt pænt hår, som sikkert er meeeeget mere erfaren indenfor en masse ting end jeg var. :D Det ville da faktisk være rart! :D

Hvad mon du kalder hende? Lad mig gætte... ØRKENBLOMST måske? Vidunderlig? Den bedste kæreste du nogensinde har haft?

Det tror jeg snart der er mange der har fået at vide af dig.. Mon ikke? :D

Og sorry for dette indlæg. Men IN-YOUR-FUCKING-FACE!!!

Og nej. Jeg holder aldrig op med at være gal, hævntørstig og bitter. Jeg holder aldrig op med at føle mig jokket på. Jeg holder aldrig op med at være jaloux, indædt og led.
For det var hvad du var overfor mig til sidst.
Og ja. Jeg er 12 år og ustabil oppe i min hjerne når jeg gør sådan noget, som at skrive et SÅ umodent og svinsk indlæg her. Det ved jeg godt selv, så folk behøver ikke at fortælle mig det... ^^, Men jeg har helt seriøst fået nok af at gå og spille fucking sødsuppe komedie.

Tænk engang... Snart et år har jeg haft det sådan her... Den psykolog skulle måske blive en realitet.

Eller også kunne jeg købe en wodoo-dukke og slå på den med en hammer og en mejsel.

Igen. Jeg er SKIDE ligeglad med hvad jeg skriver om dig. Jeg nævner stadig ikke dit navn. Så hvis du føler dig truffet er det fandme dit eget problem. Desuden kan du bare holde snuden væk fra min blog.

Sidst men ikke mindst... Pisser du på mig.. Så pisser MINE VENNERdig!!!! Sådan nogle har jeg nemlig. Der mener det når de siger at de holder af mig. (Og jeg er dem evigt taknemmelige for altid at være der, og jeg håber at de ved at det er gengældt!)