mandag den 23. januar 2012

Mmmmmmmhhhhh!!!

Det hjælper på én eller anden mystisk måde altid lidt, når man sidder der og kigger ned i en kedelig råkostsalat, at tænke "Mmmmmhhhh!!! Fuck hvor lækkert!" mens man spiser det. Man kan altid lege at det er laks.. Eller chips.. Eller sushi.. Eller chokolade.. Eller andet fedende, som IKKE fjerner den der badering jeg har på maven.

Den skal væk! Gone with the wind! Capish!

Tænk engang at have en flad, pæn mave i stramtsiddende kjole! :D Tænk engang at kunne gå med bikini og være ligeglad! :D

Nytårsfortsæt nummer 1: I ÅR, skal det lykkes! Ikke ligesom alle de andre år, hvor det er gået meget godt en lille måneds tid, og så er man faldet ind i chips-helvede igen.

Det der med at tage ud og løbe ville jeg virkelig også godt. Men.. Det er jo bare så koldt. Og mine løbesko er hjemme ved min mor.. Og der er jo også støv der skal tørres af, og katte der skal kæles og bøger der skal læses og film der skal ses.. Hvordan skal jeg dog få tid til at løbe med alle de ULTRA VIGTIGE ting jeg også skal? HVA?!

Med andre ord, jeg taber aldrig den badering..

oldfamiliarway:  I’m so jealous of Garfield’s lifestyle. He’s always got a pan of lasagna and never has to prepare it.

onsdag den 18. januar 2012

....

LAV - NU - DEN - SYNOPSIS - FÆÆÆRDIIIIIG!


It's LEGEN - Wait for it...




- DARY!!!

Forresten..

Vi er ikke ude af januar endnu, så jeg synes stadig godt jeg kan nå at lave en "2011" liste, og en "What to do in 2012" liste... Den kommer snarest.

Jamen tak..

Tak fordi du minder mig om alle de ting vi kunne have haft, men som du af én eller anden grund ikke ville have med mig.

Det kunne være jeg snart bare skulle slette dig, så jeg igen kan holde ud at være på Facebook. Jeg ved ikke hvorfor jeg finder det så svært? Måske VIL jeg gerne pine mig selv? Jeg ved det ikke.

Ps.



Og lad os da også bare lige tage den én gang til, live for Prins Knud. Fordi jeg snart har det præcist ligeså sindssygt som Simon ser ud i videoen (og for den sags skyld er ligeså træt af det her, som Simon ser ud på stilbilledet nedenunder). Og fordi Kasper og et klaver bare er en fantastisk blanding.



Pps:

søndag den 1. januar 2012

Godt gået! :D

Jeg synes sgu vi alle har grund til at være lidt stolte!




Ligegyldigt hvordan det går for os alle til eksamen, så betyder det meget, at så mange rent faktisk tog vores hårde arbejde alvorligt. Tak folkens!

fredag den 9. december 2011

2012!


... Penge skal lægges til side allerede nu.. Hmm. Okay.. Omkring 3000 kr. må være nok, inden juli 2012..
Kæft jeg glæder mig til at leve totalt i nuet igen!

Jeg indrømmer blankt, at engang gik jeg meget op i, at nå målet om, at de en dag ville vide hvem jeg var. Min drøm var, at de en dag ville sige "Hej Nanna." For det ville vise mig, at de havde set, at jeg altid ville være fan af dem. Altså, det ville da stadig være fedt. Men kun som en bonus. Men jeg har bare forstået nu, at det er pisse ligegyldigt. Jeg er der ikke for at vise dem hvem jeg er. Jeg er der for, at lade dem vise mig og en masse andre hvem de er. Udelukkende for sammenholdet, musikken og virkelighedsflugten. For den lille flig af lykke.
(Og for Kasper i KB Hallen der spiser slik...)
Med andre ord. Jeg er der for musikken nu. (Og Kasper... XD)

Hopenhagen for 2 år og 2 dage siden. Det var en kold, kold, kold dag, med 12 timer foran scenen på Rådhuspladsen. Men når man bare ender ud med at hoppe og vise sammenhold, er ventetiden og kulden fuldstændig ligegyldig i sidste ende. Og det er ligenøjagtigt totalt og aldeles dét, det kommer an på. Følelsen for musikken. Ikke en skid andet. (Og så lige Kasper.... EJ HAHAHAH! XD )

"Så hopper vi nu, og viser sammenhold du - Va Fangool!"


Ps. Kan det tænkes jeg savner bassisten lidt? XD