lørdag den 11. februar 2012

Sorry Spleen...


Jeg må i modsætning til resten af mine koncert-homies sige; nej. Jeg synes simpelthen ikke Spleen Uniteds nye album er særligt godt. De har da taget en helt ny drejning i forhold til hvad de plejer. En drejning der for mig virker ufattelig intetsigende og upersonlig. Indtil videre er det Sunset og selvfølgelig Days of Thunder der trækker cd'en op... Og joooh... Groundspeed er også et okay nummer.. Fordi Bjarke SYNGER! Tak Bjarke!

Jeg glæder mig dog alligevel til at se dem i Vega den 24. .. For med en lille kæp i øret kan jeg da alligevel godt forestille mig, at man kunne komme i en meget fed trance af at høre nogle af numrene :P Og så håber jeg da på at de ikke helt glemmer at spille numre fra Godspeed Into The Mainstream og Neanderthal, som er blandt mine yndlingsplader..

Men ja. Det bliver ikke en plade jeg kommer til at gå og lytte til hjemme. Med mindre jeg ønsker følelsen af et ordentligt trip..


Sorry Spleen.. Dette album trak jer godt nok lidt ned på min liste over yndlingsbands, hvor I ellers lå top tre før...

3 kommentarer:

  1. Ja jeg er heller ikke oppe og ringe , men det var jeg jo så også kun med godspeed.... Men når de nye numre bliver spillet i radioen, eller jeg indimellem trykker på et spleen link på FB må jeg sige at jeg ikke engang ville vide det var dem hvis ikke jeg vidste det - så det må betyde en skuffelse, for jeg plejer at sige at det er deres specielle lyd jeg faldt for

    SvarSlet
  2. Undskyld Nanna!! :b

    Karina: Lige præcis.. er helt enig...

    SvarSlet