Jeg glæder mig dog alligevel til at se dem i Vega den 24. .. For med en lille kæp i øret kan jeg da alligevel godt forestille mig, at man kunne komme i en meget fed trance af at høre nogle af numrene :P Og så håber jeg da på at de ikke helt glemmer at spille numre fra Godspeed Into The Mainstream og Neanderthal, som er blandt mine yndlingsplader..
Men ja. Det bliver ikke en plade jeg kommer til at gå og lytte til hjemme. Med mindre jeg ønsker følelsen af et ordentligt trip..

Sorry Spleen.. Dette album trak jer godt nok lidt ned på min liste over yndlingsbands, hvor I ellers lå top tre før...