tirsdag den 6. marts 2012

KAPOOOOW!

LIGE I DINE FUCKING LØG!

Det føltes fandme rart. Det må jeg gøre noget oftere.. Med mindre du snart lader mig være i fred og koncentrerer dig om din nye kæreste, med langt pænt hår, som sikkert er meeeeget mere erfaren indenfor en masse ting end jeg var. :D Det ville da faktisk være rart! :D

Hvad mon du kalder hende? Lad mig gætte... ØRKENBLOMST måske? Vidunderlig? Den bedste kæreste du nogensinde har haft?

Det tror jeg snart der er mange der har fået at vide af dig.. Mon ikke? :D

Og sorry for dette indlæg. Men IN-YOUR-FUCKING-FACE!!!

Og nej. Jeg holder aldrig op med at være gal, hævntørstig og bitter. Jeg holder aldrig op med at føle mig jokket på. Jeg holder aldrig op med at være jaloux, indædt og led.
For det var hvad du var overfor mig til sidst.
Og ja. Jeg er 12 år og ustabil oppe i min hjerne når jeg gør sådan noget, som at skrive et SÅ umodent og svinsk indlæg her. Det ved jeg godt selv, så folk behøver ikke at fortælle mig det... ^^, Men jeg har helt seriøst fået nok af at gå og spille fucking sødsuppe komedie.

Tænk engang... Snart et år har jeg haft det sådan her... Den psykolog skulle måske blive en realitet.

Eller også kunne jeg købe en wodoo-dukke og slå på den med en hammer og en mejsel.

Igen. Jeg er SKIDE ligeglad med hvad jeg skriver om dig. Jeg nævner stadig ikke dit navn. Så hvis du føler dig truffet er det fandme dit eget problem. Desuden kan du bare holde snuden væk fra min blog.

Sidst men ikke mindst... Pisser du på mig.. Så pisser MINE VENNERdig!!!! Sådan nogle har jeg nemlig. Der mener det når de siger at de holder af mig. (Og jeg er dem evigt taknemmelige for altid at være der, og jeg håber at de ved at det er gengældt!)

lørdag den 11. februar 2012

Dumme Post Danmark!!


De skidesprællere til Post Danmark har fandme gjort det ondeste i verden! DE HAR SERIØST SMIDT MIN PINNOCCIOFILM VÆK!!! Gucca.dk sendte den den 3./2. og den er STADIG ikke kommet!



Hvis der er noget man bare ikke gør mod mig.. Så er det fandme at tage Disneyfilm fra mig!

Onde verden...




"Så sid dog stille!"-billederne.

































...




Jeg synes bare det er utroligt smukt..

Sorry Spleen...


Jeg må i modsætning til resten af mine koncert-homies sige; nej. Jeg synes simpelthen ikke Spleen Uniteds nye album er særligt godt. De har da taget en helt ny drejning i forhold til hvad de plejer. En drejning der for mig virker ufattelig intetsigende og upersonlig. Indtil videre er det Sunset og selvfølgelig Days of Thunder der trækker cd'en op... Og joooh... Groundspeed er også et okay nummer.. Fordi Bjarke SYNGER! Tak Bjarke!

Jeg glæder mig dog alligevel til at se dem i Vega den 24. .. For med en lille kæp i øret kan jeg da alligevel godt forestille mig, at man kunne komme i en meget fed trance af at høre nogle af numrene :P Og så håber jeg da på at de ikke helt glemmer at spille numre fra Godspeed Into The Mainstream og Neanderthal, som er blandt mine yndlingsplader..

Men ja. Det bliver ikke en plade jeg kommer til at gå og lytte til hjemme. Med mindre jeg ønsker følelsen af et ordentligt trip..


Sorry Spleen.. Dette album trak jer godt nok lidt ned på min liste over yndlingsbands, hvor I ellers lå top tre før...

mandag den 23. januar 2012

Mmmmmmmhhhhh!!!

Det hjælper på én eller anden mystisk måde altid lidt, når man sidder der og kigger ned i en kedelig råkostsalat, at tænke "Mmmmmhhhh!!! Fuck hvor lækkert!" mens man spiser det. Man kan altid lege at det er laks.. Eller chips.. Eller sushi.. Eller chokolade.. Eller andet fedende, som IKKE fjerner den der badering jeg har på maven.

Den skal væk! Gone with the wind! Capish!

Tænk engang at have en flad, pæn mave i stramtsiddende kjole! :D Tænk engang at kunne gå med bikini og være ligeglad! :D

Nytårsfortsæt nummer 1: I ÅR, skal det lykkes! Ikke ligesom alle de andre år, hvor det er gået meget godt en lille måneds tid, og så er man faldet ind i chips-helvede igen.

Det der med at tage ud og løbe ville jeg virkelig også godt. Men.. Det er jo bare så koldt. Og mine løbesko er hjemme ved min mor.. Og der er jo også støv der skal tørres af, og katte der skal kæles og bøger der skal læses og film der skal ses.. Hvordan skal jeg dog få tid til at løbe med alle de ULTRA VIGTIGE ting jeg også skal? HVA?!

Med andre ord, jeg taber aldrig den badering..

oldfamiliarway:  I’m so jealous of Garfield’s lifestyle. He’s always got a pan of lasagna and never has to prepare it.

onsdag den 18. januar 2012

....

LAV - NU - DEN - SYNOPSIS - FÆÆÆRDIIIIIG!