lørdag den 11. februar 2012

Dumme Post Danmark!!


De skidesprællere til Post Danmark har fandme gjort det ondeste i verden! DE HAR SERIØST SMIDT MIN PINNOCCIOFILM VÆK!!! Gucca.dk sendte den den 3./2. og den er STADIG ikke kommet!



Hvis der er noget man bare ikke gør mod mig.. Så er det fandme at tage Disneyfilm fra mig!

Onde verden...




"Så sid dog stille!"-billederne.

































...




Jeg synes bare det er utroligt smukt..

Sorry Spleen...


Jeg må i modsætning til resten af mine koncert-homies sige; nej. Jeg synes simpelthen ikke Spleen Uniteds nye album er særligt godt. De har da taget en helt ny drejning i forhold til hvad de plejer. En drejning der for mig virker ufattelig intetsigende og upersonlig. Indtil videre er det Sunset og selvfølgelig Days of Thunder der trækker cd'en op... Og joooh... Groundspeed er også et okay nummer.. Fordi Bjarke SYNGER! Tak Bjarke!

Jeg glæder mig dog alligevel til at se dem i Vega den 24. .. For med en lille kæp i øret kan jeg da alligevel godt forestille mig, at man kunne komme i en meget fed trance af at høre nogle af numrene :P Og så håber jeg da på at de ikke helt glemmer at spille numre fra Godspeed Into The Mainstream og Neanderthal, som er blandt mine yndlingsplader..

Men ja. Det bliver ikke en plade jeg kommer til at gå og lytte til hjemme. Med mindre jeg ønsker følelsen af et ordentligt trip..


Sorry Spleen.. Dette album trak jer godt nok lidt ned på min liste over yndlingsbands, hvor I ellers lå top tre før...

mandag den 23. januar 2012

Mmmmmmmhhhhh!!!

Det hjælper på én eller anden mystisk måde altid lidt, når man sidder der og kigger ned i en kedelig råkostsalat, at tænke "Mmmmmhhhh!!! Fuck hvor lækkert!" mens man spiser det. Man kan altid lege at det er laks.. Eller chips.. Eller sushi.. Eller chokolade.. Eller andet fedende, som IKKE fjerner den der badering jeg har på maven.

Den skal væk! Gone with the wind! Capish!

Tænk engang at have en flad, pæn mave i stramtsiddende kjole! :D Tænk engang at kunne gå med bikini og være ligeglad! :D

Nytårsfortsæt nummer 1: I ÅR, skal det lykkes! Ikke ligesom alle de andre år, hvor det er gået meget godt en lille måneds tid, og så er man faldet ind i chips-helvede igen.

Det der med at tage ud og løbe ville jeg virkelig også godt. Men.. Det er jo bare så koldt. Og mine løbesko er hjemme ved min mor.. Og der er jo også støv der skal tørres af, og katte der skal kæles og bøger der skal læses og film der skal ses.. Hvordan skal jeg dog få tid til at løbe med alle de ULTRA VIGTIGE ting jeg også skal? HVA?!

Med andre ord, jeg taber aldrig den badering..

oldfamiliarway:  I’m so jealous of Garfield’s lifestyle. He’s always got a pan of lasagna and never has to prepare it.