Det hjælper på én eller anden mystisk måde altid lidt, når man sidder der og kigger ned i en kedelig råkostsalat, at tænke "Mmmmmhhhh!!! Fuck hvor lækkert!" mens man spiser det. Man kan altid lege at det er laks.. Eller chips.. Eller sushi.. Eller chokolade.. Eller andet fedende, som IKKE fjerner den der badering jeg har på maven.
Den skal væk! Gone with the wind! Capish!
Tænk engang at have en flad, pæn mave i stramtsiddende kjole! :D Tænk engang at kunne gå med bikini og være ligeglad! :D
Nytårsfortsæt nummer 1: I ÅR, skal det lykkes! Ikke ligesom alle de andre år, hvor det er gået meget godt en lille måneds tid, og så er man faldet ind i chips-helvede igen.
Det der med at tage ud og løbe ville jeg virkelig også godt. Men.. Det er jo bare så koldt. Og mine løbesko er hjemme ved min mor.. Og der er jo også støv der skal tørres af, og katte der skal kæles og bøger der skal læses og film der skal ses.. Hvordan skal jeg dog få tid til at løbe med alle de ULTRA VIGTIGE ting jeg også skal? HVA?!
Med andre ord, jeg taber aldrig den badering..