tirsdag den 3. april 2012

Forår..

Det er så småt begyndt at blive forår udenfor mine vinduer.
Men også inden i mig.

Jeg må indrømme jeg havde opgivet håbet om nogensinde at forelske mig igen og om at der nogensinde ville være nogen, der faktisk accepterede mig som jeg var, forstod min humor, kunne tale med mig om alt og som.. Ja. Bare er den rigtige.

Men faktisk tror jeg.. Nej. Faktisk HAR jeg vidst fundet den rigtige.

Det lyder ret sindssygt og teenageagtigt, at sige allerede nu. Men alt dette her HAR bare været sindssygt. Følelsen af, at man faktisk står overfor en såkaldt soulmate, som vi begge ynder at kalde det, er simpelthen så ubeskrivelig.

Jeg føler jeg kan trække vejret igen. Min vrede til *BEEEB* er forsvundet. For jeg har langt om længe indset, at han fandme ikke var dét værd.

Nu har jeg fundet én der er ALT værd.

Tak "huleboer.dk/kødmarkede".. :) (Ja. Don't ask.. Det navn er bare langt mere passende til diverse datingsider.. Jeg håber det siger lidt om det.. MEN.. Jeg ved nu at man godt kan være heldig. :) )

1 kommentar:

  1. Var det ikke noget med et F for Får kostume til næste fastelavn?? :o)

    http://gag.dk/tema-kostumer-74/dyr-89/kostume-fra-tegne-filmen-faar-7020.html

    SvarSlet