torsdag den 12. juli 2012

Taknemmelighed.

Et ca. måned gammelt indlæg, jeg har haft liggende i mine telefonnoter, som nu simpelthen MÅ postes.. Selvom det er længe siden jeg skrev det, gælder dets indhold dog bestemt stadig :') 






Der er så mange ting jeg gerne vil sige, så mange ting jeg gerne vil ud med. Men nogen ting kan bare ikke rigtig beskrives med ord. Lige gyldigt hvor hårdt man prøver at få de rette ord frem, kommer de bare til at virke som et latterligt lille forsøg på at beskrive noget ubegribeligt stort.  
Først og fremmest, føler jeg en trang til at sige tak - men så igen, er tak også bare et fattigt ord. Igen et ord der bare slet ikke er tilstrækkeligt for hvad jeg føler.  
Men alligevel.. Der er nogen ting - bare en brøkdel - jeg ikke kan komme uden om at takke dig for. 

Tak fordi du accepterer mig som jeg er. 
Tak fordi du får mig til at føle mig tryg. 
Tak fordi du ikke lader mig tvivle ét eneste sekund på, at du elsker mig ligeså højt som jeg elsker dig. 
Tak fordi du lytter. 
Tak fordi du trøster og beroliger. 
Tak fordi du ikke løber skrigende bort over alle mine særheder. 
Tak fordi du får mig til at grine. 

Og en lille tak skal også lyde - og jeg bliver nødt til at takke for det, lige gyldigt hvor skørt det virker! :
Tak fordi du kan fyre citater af fra Klokkeren fra Notredame og Fedtmule og Søn! (Med disse ord, er der i hvert fald to af mine bedste veninder der nu vil sidde og tænke; Kæft han er da bare den helt rigtige for Nanna!
Noget der vil kunne få endnu et par stykker af mine veninder og venner til at tænke det samme, er takken for, at du beskrev din nervøsitet første gang vi skulle mødes, som en følelse af Errol der fløj rundt i din mave.
Yderligere er der en ven der vil tænke det samme, når jeg siger dig tak for, at du kan se på mig og sige: "Årh du er sgu sød og fræk! Du er sgu rigere end mig!".
Med andre ord. Jeg tror ALLE mine venner samt familiemedlemmer vil tænke: Bang! Nanna har fundet sin soulmate. Nanna har fundet den rette.)

Og det har jeg også. Den helt rigtige. Altså ikke at jeg konkluderer dette på grundlag af Disneyfilm, Rytterriet eller Harry Potter. :b 

Nå.. Videre til alle 'takkerne'...



Tak for lange gåture. 
Tak fordi du tog med til min dimission. 
Tak fordi du accepterer mine katte(!). 
Tak for de 10 minutter vi tilbragte sammen med et pindsvin ude på plænen. 
Tak fordi du hjælper mig med at give slip, på de ting, jeg ved, jeg bliver nødt til at give slip på.
Tak fordi du betror dig til mig og stoler på mig.
Tak fordi du giver mig så mange gaver (Som du slet ikke burde give mig!)
Tak fordi du forstår min verden.
Tak fordi du er dig.


Tak fordi du forstår min fortid. Tak fordi du accepterer, at min nutid, til tider kan forekomme lidt skrøbelig. Tak fordi du sammen med mig, vil forme en fremtid.



Jeg elsker dig Nicki!









2 kommentarer: