lørdag den 23. juli 2011

Tjah.

Jeg er lige præcis, i skrivende stund, 21, 1 time og 55 minutter, år gammel.

Det kedelige ved fødselsdage er tit, at man glemmer at det bare er en ganske almindelig dag. Det er mange år siden jeg følte den der følelse af, at det var en speciel dag. Nu er det bare.. Jah. En dag.

En dag som alle andre, hvor jeg har siddet og stenet, drukket kaffe, røget smøger og lavet frikadeller. Dog ikke samtidig.

Nu er jeg såmænd snart 21 år og to timer gammel. Livet er spændende hva? :P

Havde nu en hyggelig dag med Camilla, Diana og Dianas homies i går :D Det blev ikke ligefrem til den store strandfest. :P Vi rykkede det til Dianas tørre, hyggelige og varme lejlighed. Ingen strandtur i regn- og stormvejr. :P
By the way... NY LEG TIL BUNKEREN; "Hej Knægt!" :D

I morgen skal jeg til Grøn Koncert. Til trods for møgvejr, glæder jeg mig nu :D

Peace out. (Yooo. Jeg' syg gangsta'! Det er åbenbart hvad der sker når man fylder 21. Så bliver man gangster. )

lørdag den 16. juli 2011

...

Jeg tolererer mangt og meget. Men jeg kan simpelthen ikke tolerere folk der drikker, når de VED at folk omkring dem bliver kede af det.
Jeg er så træt af det. For i det her tilfælde, er det ikke engang fordi personen ikke kan gøre for det. Men bare fordi personen åbenbart ikke gider at tage hensyn.
Jeg er så fucking gal. Og jeg gider ikke at være uvenner med vedkommende. Men det er jo heller ikke den "rigtige" person jeg er uvenner med, i realiteten. Kun den fulde, og røv irriterende side af vedkommende.

Når jeg engang får børn, skal de ALDRIG... ALDRIG se mig drikke. Punktum.

fredag den 15. juli 2011

Afslapningsdag..

I dag vil jeg virkelig bare have en afslapningsdag! Det er 100 år siden jeg har spillet Sims :D Så det vil jeg fandme gøre :D
Jeg håber også på at kunne få skrevet lidt videre på min bog, hvis fantasien er der. Det har den ikke været i lang tid.
Min største drøm er at udgive en bog. Og det er én af de eneste ting her i livet jeg VIRKELIG vil forsøge at lykkes med. Så jeg må snart tage mig sammen, og komme videre fra side 66.. :P

Nåh. Kaffen er på plads. Morgenkåben er på. Benene er smækket op i sengen. Nu vil jeg nørde Sims :D


Ps. Nanna glæder sig som et lille barn til oktober :D

No life.. I know. :P

onsdag den 13. juli 2011

"Øjeblik! Jeg skal lige skide!"

Jah.. Eftersom det her er MIN blog, MÅTTE der jo komme et yderst upassende indlæg, på et eller andet tidspunkt. Her kommer det så!

HVORFOR, er det så tabu at skulle på toilettet og gøre det store, når man er pige? For den sags skyld også med hensyn til, at slippe en lille vind?

Og hvorfor er det der er så mange fyre der tror, at piger simpelthen ikke KAN skide?!
Jeg er simpelthen så ked af at skulle afsløre den fælles hemmelighed overfor fyrene, på alle pigers vegne. Men.. Vi skider! Vi skider ligeså meget som fyre gør. Det gør mig ondt guys. I'm so sorry.
Og nu kommer det største chok for alle..
Det er ikke blomster vi skider.. Det er heller ikke lagkage.. Eller små, søde fjer.. Vi skider det samme som fyre skider..
Det KAN endda hænde at vi får diarré, eller måske endda lider så meget af roskildesyge at vi har et uheld i vores enormt sexede små blondede g-strengs trusser (som fyre også tror at vi altid render rundt med). I'm sorry. That's life!

Jeg ved godt det er et chok der kan tage pusten fra selv de bedste fyre. Undskyld. Det her indlæg ødelægger mangt og mange liv..

Men jeg indrømmer gerne, at det altså også er vores egen skyld, at det er så tabu. Vi undgår jo for en hver pris at gå på toilettet for andet end at tisse, når vi er ved andre mennesker. Specielt når vi er sammen med fyre!
HVIS det så skulle ske, at det simpelthen bliver for nødvendigt, så fyrer vi 15 meter toiletpapir i kummen, fyrer op for vandhanen og sidder og hoster for livet løs imens. For TÆNK hvis nu der skulle komme en lyd, der kunne høres fra den anden side af toiletdøren????!!?!?!??!?! :O
Når vi så har sprayet med diverse parfumer og deodoranter, inden vi går ud (Endnu en surprice; Det kan faktisk også godt LUGTE når vi går på toilettet! :O !), og ENDELIG låser døren op, og joiner vores selskab igen, kommer vi tit med en lille nødkommentar som "Undskyld det tog så lang tid. Jeg havde simpelthen bare liiige brug for at få lidt vand i hovedet.." eller "Undskyld det tog så lang tid. Jeg skulle liiiige have sat mit hår.", eller et eller andet andet lamt i den stil.
HVORFOR kan vi ikke bare sige "Undskyld ventetiden. Puha! I skal ikke gå derud lige nu, for jeg har altså lige været på et af de større toiletbesøg, der ikke ligefrem dufter af roser!", uden at verden går under?!

Jeg ved det simpelthen ikke. Det er mig et mysterium, at det for piger, er den mest pinlige ting i verden, mens det for fyre bare bliver set som komisk, hvis de oplyser om deres ærinder på toilettet, eller endda måske fyrer en ordentlig skid af.

Og jeg er desværre ikke selv for god til at bryde det her tabu. I de fem måneder jeg var sammen med min ekskæreste, var det som om min mave automatisk bare råbte "HEY! Der er en fyr.. NU lukker jeg FULDSTÆNDIG af for fordøjelsen indtil du er hjemme igen!"
Why?!?!?!

Nåh.. I'm sorry. Det var mit første upassende indlæg i denne blog. Jeg skal nok prøve at vente et godt stykke tid inden der kommer et nyt..

Men til jer piger, der slipper en vind når I skal og siger "Øh, du må hellere gå først på toilettet for jeg tror sgu jeg skal mere end tisse!" ... RESPEKT! :D

tirsdag den 12. juli 2011

Harry Potter begravelse...

Jeg har det som om jeg skal til begravelse i aften, i Kalundborg Kino.
10 år af ens liv... Bare slut, SÅDAN!
Nøihj, hvor bliver jeg tom indeni.. :'(

Jeg har snart læst bøgerne så mange gange.. Jeg bliver aldrig træt af dem. De har i mange år, sammen med Nephew, været en virkelighedsflugt for mig.
Men i aften.. Er det hele bare slut.

Ikke mere nyt Harry Potter at se frem til overhovedet :'(

Tak J.K. Rowling, for en fantastisk verden, du har ladet
flere millioner verden over, være en del af. Tak for latter, gråd, spænding og uhygge. Tak for Hippogriffer, drømmespejle, mindekarer, koste, UGLER (:D), drager, luskometre, futskolopendre, husalfe, pixignomer, havenisser, felix felicis og alle besværgelserne.

Tak for at have givet vores kedelige mugglerverden, bare en smule magi.

Tak!

torsdag den 7. juli 2011

Jeg savner dig!

I dag er det fire år siden min morfar døde. Jeg savner ham gevaldigt. :/
Jeg ville gerne have postet et billede af ham, men absolut alle de billeder jeg har scannet ind, er pist forsvundet på min computer lige nu.. Og jeg har ikke tid til at lede, da jeg snart skal ud af døren, og til Avedøre. :D

Men ja. Jeg mindes ham alligevel, og savner ham.

Elsker dig morfar. Vi ses nok engang!

tirsdag den 5. juli 2011

I love owls!

Jah okay. Kvaliteten af billedet er røv elendig :P Et billede jeg malede til min mor her i foråret. Nogle vil sikkert hellere vælge at kalde den mere speciel, end køn. :P Men faktisk, synes jeg den er blevet meget cool. Jeg elsker jo mange farver, hvilket min mor også gør, så den ramte lige plet. :)
Nu er der flere af min mors veninder der spørger efter uglebilleder.. Så når jeg engang får købt lærreder og får dem malet, skal jeg nok lige poste dem. :P

Men jeg har FULDSTÆNDIG ugleflip! ELSKER ugler.. Ugle-smykker, ugle-tallerkener, uglepuder... Alt med ugler! I looooove iiiiit! (Sagt på Ole Henriksen måden.)


Her er én af de uglepuder jeg gik amok og købte i Bilka for nogle måneder siden.. Jeg synes den er meget søiij!

Hahaha! Jah. Jeg beklager meget. Men den anden er altså i en sæk med en stramt bundet knude. Men sækken var da i det mindste gennemsigtig.. :P

Uglehalskæde, købt i New Yorker..

Flot, at jeg har vendt den sidelæns! Anyways.. Den er gammel. Kan ikke engang huske hvor den er fra O.o

Hahahahah! jah. Jeg ryttede op i mit tøj, hvilket resulterede i en uglepude. Once again; SPECIEL, ikke køn! Og med skæve ører. :P Men what the fuck. Jeg er ikke den store syerske. Men den var sjov at lave :P (Og den tog lang tid, for har ingen symaskine!)

Uglebrocher.. Kan bedst lide den til højre.. :P Og en pelsugle, jeg muligvis får med når jeg flytter. Lige nu er den min mors, og er ude på badeværelset.. :)
Øhhm, den der høne til højre...? Jah. Never mind..













Sidst, men ikke mindst, mine Lisbeth Dahl ugleknagerækker. Det her er så godt nok min mors, men har selv en række der er pakket pænt ned :D

Jeg ville gerne have vist min keramik ugle, mine sølvugler og mine ugletallerkener frem. Men de er også pakket ned. :/ Så det må blive en anden god gang i august, når alt er kommet på plads :P

Nåh, så gik der lige show off i den. Men anyways. Folk må gerne se mine ugler! :D