lørdag den 23. juli 2011

Tjah.

Jeg er lige præcis, i skrivende stund, 21, 1 time og 55 minutter, år gammel.

Det kedelige ved fødselsdage er tit, at man glemmer at det bare er en ganske almindelig dag. Det er mange år siden jeg følte den der følelse af, at det var en speciel dag. Nu er det bare.. Jah. En dag.

En dag som alle andre, hvor jeg har siddet og stenet, drukket kaffe, røget smøger og lavet frikadeller. Dog ikke samtidig.

Nu er jeg såmænd snart 21 år og to timer gammel. Livet er spændende hva? :P

Havde nu en hyggelig dag med Camilla, Diana og Dianas homies i går :D Det blev ikke ligefrem til den store strandfest. :P Vi rykkede det til Dianas tørre, hyggelige og varme lejlighed. Ingen strandtur i regn- og stormvejr. :P
By the way... NY LEG TIL BUNKEREN; "Hej Knægt!" :D

I morgen skal jeg til Grøn Koncert. Til trods for møgvejr, glæder jeg mig nu :D

Peace out. (Yooo. Jeg' syg gangsta'! Det er åbenbart hvad der sker når man fylder 21. Så bliver man gangster. )

4 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen igen gamle! :) <3

    SvarSlet
  2. Ja, tillykke igen, din gaaaaaaamle (lujer) gangster!

    ... Bunkeren?

    SvarSlet
  3. Taaaaak! :D

    Hahaha.. Bunkeren er vores fredagscafé på skolen :P

    SvarSlet