tirsdag den 12. juli 2011

Harry Potter begravelse...

Jeg har det som om jeg skal til begravelse i aften, i Kalundborg Kino.
10 år af ens liv... Bare slut, SÅDAN!
Nøihj, hvor bliver jeg tom indeni.. :'(

Jeg har snart læst bøgerne så mange gange.. Jeg bliver aldrig træt af dem. De har i mange år, sammen med Nephew, været en virkelighedsflugt for mig.
Men i aften.. Er det hele bare slut.

Ikke mere nyt Harry Potter at se frem til overhovedet :'(

Tak J.K. Rowling, for en fantastisk verden, du har ladet
flere millioner verden over, være en del af. Tak for latter, gråd, spænding og uhygge. Tak for Hippogriffer, drømmespejle, mindekarer, koste, UGLER (:D), drager, luskometre, futskolopendre, husalfe, pixignomer, havenisser, felix felicis og alle besværgelserne.

Tak for at have givet vores kedelige mugglerverden, bare en smule magi.

Tak!

2 kommentarer: