fredag den 9. december 2011

2012!


... Penge skal lægges til side allerede nu.. Hmm. Okay.. Omkring 3000 kr. må være nok, inden juli 2012..
Kæft jeg glæder mig til at leve totalt i nuet igen!

Jeg indrømmer blankt, at engang gik jeg meget op i, at nå målet om, at de en dag ville vide hvem jeg var. Min drøm var, at de en dag ville sige "Hej Nanna." For det ville vise mig, at de havde set, at jeg altid ville være fan af dem. Altså, det ville da stadig være fedt. Men kun som en bonus. Men jeg har bare forstået nu, at det er pisse ligegyldigt. Jeg er der ikke for at vise dem hvem jeg er. Jeg er der for, at lade dem vise mig og en masse andre hvem de er. Udelukkende for sammenholdet, musikken og virkelighedsflugten. For den lille flig af lykke.
(Og for Kasper i KB Hallen der spiser slik...)
Med andre ord. Jeg er der for musikken nu. (Og Kasper... XD)

Hopenhagen for 2 år og 2 dage siden. Det var en kold, kold, kold dag, med 12 timer foran scenen på Rådhuspladsen. Men når man bare ender ud med at hoppe og vise sammenhold, er ventetiden og kulden fuldstændig ligegyldig i sidste ende. Og det er ligenøjagtigt totalt og aldeles dét, det kommer an på. Følelsen for musikken. Ikke en skid andet. (Og så lige Kasper.... EJ HAHAHAH! XD )

"Så hopper vi nu, og viser sammenhold du - Va Fangool!"


Ps. Kan det tænkes jeg savner bassisten lidt? XD

tirsdag den 6. december 2011

mandag den 5. december 2011

Det bedste bevis på...

... Hvor ufattelig stærkt alting dog går..


Effi få timer gammel 10. august.

Lumos 12. august.

Effi 16. august.

Lumos den 2. september. Slås med Fønix.

Effi 2. september.

Lumos 20. september.



Lumos og Effi 7. oktober.


Effi 7. oktober..

Lumos 16. oktober.

Effi 16. oktober.
Lumos 14. november. Første dag hjemme ved mig.

Effi 14. november.



Lumos og Effi ser tv om campister, den 14. november..



Lumos og Effi den 17. november.

Effi den 4. december.


Lumos og Effi, 4 december.
Effi i vask, 4. december.
Jeg elsker jer! :*

fredag den 11. november 2011

mandag den 7. november 2011

Alle har en fortid XD

HAHAHAH! Da jeg kiggede efter billeder af mig med langt hår, fandt jeg også billeder fra min "Hej jeg er lidt punk wannabee arto dulle!" periode.. Holdkæft hvor er det forfærdeligt! God jeg var da en træls 16 årig! XD

Jamen nice! Jeg har punkshop slips på.. Uden på min Nephew t-shirt.. For Nephew er jo MEEEGA punk.. -.-

"Hej.. Jeg er lækker..." Nej..
"Hej. Jeg er mega smart! Nu binder jeg et snørebånd med dødningehoveder rundt om min hånd, og tegner et Interkom tegn, samtidig med at jeg 'helt tilfældigt' har Simons armbånd på."
NEEEEEEEEEEEEEEJ! Seriøst. Jeg kan forstå det, hvis jeg havde haft en Arto profil jeg havde brugt! Det havde jeg ikke engang! Det der er jo forfærdeligt!
"Hej.. Jeg leger mega skull-girl.. Stadig har jeg tilfældigt Simons armbånd på.."
"Hej.. Jeg synes selv jeg er lidt af en sild med mine snørebånd og mine dødningehoveder. Og det er da slet ikke med vilje jeg har dét armbånd på.." (Holdkæft hvor var jeg nederen! XD)



Noooooooooooooooo altså! XD Og så er der bare Nephew tapet! XD


(Det VAR faktisk gode tider.... :'/ Dengang med plakaterne, armbåndet, dødningehovederne og punkshop tøjet.. )

Jeg kan stadigvæk godt lide armbåndet.. Og jeg kan stadigvæk godt lide dødningehoveder..
Men jeg kan IKKE lide at tage dullebilleder af mig selv mere, skal vi lige have det på plads?! :D Godt!

Laaangt hår..

Der er mange der har eftersøgt et billede af mig med RIGTIG langt hår, fordi de ikke kan forestille sig det O.o

Værsgo'!
Her sammen med Louise :)

Hey! Jeg har sguda tabt mig siden da, ligner det!? Optur! :D

Nåh. Lige dér var mit hår meget pænt.. Men det blev altså bare SÅ let slidt. -.- Og jeg kan faktisk rigtig godt lide at være korthåret. :) Så tror klart der går et par år endnu før jeg lader det gro. :)

Tattoo-abstinenser..

Jeg får simpelthen snart tattoo-abstinenser... JAKOB! Og random guy fra Sorø.. SVAAAAR!