fredag den 11. november 2011

Hurra for illustrator! :D

Det er mega godt til tattoo-udkast. :D

6 kommentarer:

  1. årrrrrrh den SKAL du da ha ;-D Hvor er den dejlig , lidt mere kreativt lavet end mit "bryllupsbillede" - haha

    SvarSlet
  2. Mange tak begge to!! :)

    Karina: Hahaha! Det er første gang du har opmuntret mig til en tattoo! :O Så MÅ den være pæn! Hahahahah!!!! :P

    Nej!!!! Dit billede er STADIG bare HELT FANTASTISK! Det gjorde mig simpelthen så glad! :'D Skal have det printet ud og hængt op! :D

    SvarSlet
  3. Ja, jeg ved det ..... men tænkte at hvis alternativet er at du får lavet harry potter på maven, eller en oversize twix på det ene lår, så er denne her ret uskyldig !!!!!!

    mht til "vores" snotkattefoto, så synes jeg at du skulle tegne det i stort og lave det til en plakat , altså bruge MIN til en kladde, stiller gerne et par "gode" olfi fotos til rådighed, så du kan få hans aftegninger med ...... haha

    Billede kan så hedde "En himmel fuld af Snot" !!!

    SvarSlet
  4. Hvor er den fin. Troede ved første øjekast (da jeg kiggede hurtigt) at det var en ugle - Er det meningen eller bare et heldigt sammentræf (jeg mener du er jo ret glad for ugler, ikke?)

    SvarSlet
  5. Karina: Hahahaha!!!! Det kunne være for fedt med et "En himmel fuld af snot!" billede! Meget poetisk!

    Sidsel: Haha, faktisk er det et heldigt sammentræf. Det er tegnet ovenpå et billede af katten i illustrator.. Så proportionerne og de kæmpe øjne, er faktisk den måde hun så ud på. Men jo; hun lignede lidt en lille ugle-kat! :)

    SvarSlet