mandag den 7. november 2011

Alle har en fortid XD

HAHAHAH! Da jeg kiggede efter billeder af mig med langt hår, fandt jeg også billeder fra min "Hej jeg er lidt punk wannabee arto dulle!" periode.. Holdkæft hvor er det forfærdeligt! God jeg var da en træls 16 årig! XD

Jamen nice! Jeg har punkshop slips på.. Uden på min Nephew t-shirt.. For Nephew er jo MEEEGA punk.. -.-

"Hej.. Jeg er lækker..." Nej..
"Hej. Jeg er mega smart! Nu binder jeg et snørebånd med dødningehoveder rundt om min hånd, og tegner et Interkom tegn, samtidig med at jeg 'helt tilfældigt' har Simons armbånd på."
NEEEEEEEEEEEEEEJ! Seriøst. Jeg kan forstå det, hvis jeg havde haft en Arto profil jeg havde brugt! Det havde jeg ikke engang! Det der er jo forfærdeligt!
"Hej.. Jeg leger mega skull-girl.. Stadig har jeg tilfældigt Simons armbånd på.."
"Hej.. Jeg synes selv jeg er lidt af en sild med mine snørebånd og mine dødningehoveder. Og det er da slet ikke med vilje jeg har dét armbånd på.." (Holdkæft hvor var jeg nederen! XD)



Noooooooooooooooo altså! XD Og så er der bare Nephew tapet! XD


(Det VAR faktisk gode tider.... :'/ Dengang med plakaterne, armbåndet, dødningehovederne og punkshop tøjet.. )

Jeg kan stadigvæk godt lide armbåndet.. Og jeg kan stadigvæk godt lide dødningehoveder..
Men jeg kan IKKE lide at tage dullebilleder af mig selv mere, skal vi lige have det på plads?! :D Godt!

5 kommentarer:

  1. Nååååårh du var nu sød dengang ....

    Mikkels kommentar da han så billeder fra vores nephew-mappe-møde på stationen i 2007 .....

    Er du veninde med en 16 årig pige med Mickey mouse hårbøjle ?????????????????????????

    Ja sorry det ligner altså mickey mouse på de billeder vi tog, NU ved jeg jo det er dødningehoveder - griner

    Men du skulle nu tage sådan nogen fotos af dig selv ..... For du ER køn - uanset HVAD du siger !!!

    SvarSlet
  2. Nååårh hvor er du altså sød Karina :')

    Haha, jeg ville faktisk have synes det var fedt hvis det var små Mickey Mouse'er der var på! :P

    SvarSlet
  3. Pas på hvad du siger .... det ender med jeg køber en til dig - haha Har jo stadig et gavebudget til dig på 499850 kr at bruge af - haha (Intern joke, så jer der læser dette her, i behøver ikke fri til mig , er ludfattig - hahaha)

    SvarSlet
  4. Hahahahhaha!!!!!! Nu skal jeg lige til at svare på din pakkekalender sms...... Ih Karina altså. :')

    SvarSlet
  5. Hahaha - åh, jeg lignede dig Nana.
    Bare med perler og snore i håret i stedet for snørebånd om hånden. - Og med slipset som bælte (og uden Nephew tapet :D) Gode tider!

    SvarSlet