fredag den 19. august 2011

Blæret! :D

Jeg synes sgu også godt liiiige Simon Kvamm kan tage at synes godt om mine statusser :P

(By the way.. Jeg regner ikke med at jeg skader Carstens og Carstens forhold til hinanden, ved at poste dette billede i min offentlige blog, eftersom jeg ikke går ud fra, at Carsten Bang læser min blog eller tjekker min facebookprofil ud, og eftersom det jo ikke er Carsten (altså.. Jørgensen!), der flipper ud over det, men MIG der flipper ud over det, på Carstens vegne.. XD Jeg synes bare det er mega nice og blæret, for Carsten.. Jørgensen! Eller. Det er også meget blæret for Carsten Bang, at han er ven med Carsten!)

Ps.. Hvis I forresten vil se noget fedt standup, så tag at se én af de to Carstener, hvis de kommer forbi, i nærheden af hvor I bor :D





Der stod fandme Carsten mange gange i det her indlæg... O.o

5 kommentarer: