mandag den 22. august 2011

Nanna :)


Hmm. Det trak sgu tænder ud det her billede.. (Ha HA HAAAAAAh!! -.-). Jeg HADER at tegne tænder. De er så fucking svære. O.o Men egentligt blev den okay. Det er min dejlige veninde Nanna. :) Hun manglede et nyere portræt til en ansøgning, hvor hun IKKE så sur ud, som hun synes hun gør på det portræt jeg tegnede af hende i 09 :P
Scanneren hapsede en masse farver, så måtte mørkne den lidt i Photoshop :)

Og til mine veninder der mangler at blive tegnede: I ER PÅ VEJ! :D Har bare haft en mega dårlig tegneperiode. -.- Men kan mærke min muse er på vej igen.. Eller noget. :P
Skal også øve mig lidt i at tegne mænd O.o Skægstubbe tager bare sååå lang tid at tegne -.-

3 kommentarer:

  1. Den er flot! :D
    Og jeg synes faktisk, at du klarede tænderne godt nok!

    Ih ja. Fuck skæg. (altså ikke personen, men.... Hahaha)

    SvarSlet
  2. HAHAH! Stakkels skæg! XD Men tak. :P synes dog stadig lidt hun ligner én på 7 :/ xD

    SvarSlet