tirsdag den 16. august 2011

Den sørgelige mælkebobbel...

Kender I det, at der er nogle ting, som egentligt overhovedet ikke er til at tude over, men som man ALLIGEVEL bare begynder at tude over? O.o (Det var en ret mærkelig sætning...)

Jeg har simpelthen været helt ude af den, siden i går, på grund af en mælkebobbel. "Hvad fanden er en mælkebobbel?!" spørger I så nok. Joh.. Det er en bobbel.. Af mælk!
"Hvad er der sørgeligt ved det?!" udbryder I så nok. Jaeh.. Jeg ved det ikke.
Sagen er den, at jeg var ved at give den mindste af killingerne modermælkserstatning, fordi vi ikke tror at den dier ordentligt hos Triggi. Så vi må give den mælk med en lille pipette. Og den vil bare IKKE have det! -.-
Så i går da jeg skulle give den mælk, måtte jeg simpelthen bare tvinge den der pipette ind i dens lille mund. Og jeg synes det var så forfærdelig synd for den. Så ligger den der og græder og spræller imens, og man må tage så hårdt fat om dens bløde lille hoved, for at kunne få pipetten i munden på den. Puha. Man tør næsten ikke tage fat om den lille bløde mave og det lille pelsede hoved. Men den skal jo for helvede heller ikke dø af sult!! Argh! Så må den jo bare samarbejde lidt!
Nåh. Jeg var lettere grædefærdig i forvejen over, at den sprællede og var så ked af det, og den nærmest skreg, som om jeg mishandlede den. (MIS..handlede. Hah.. Ha ha.. Hah? Nå..)
Og SÅ.. Kom prikken over i'et bare.. Prikken over i'et i forhold til syndhed, sødhed og ynkelighed bare. Jeg fik endelig pipetten ind i munden på den, mens den stadigvæk skreg og skreg. Og så trykkede jeg lidt af mælken ud, i det den skreg.. Så kom der bare sådan en stor, gurglende, fortvivlende mælkebobbel, ud af dens lille, bitte, skrigende mund. *Bluurb!* - Og SÅ skreg den bare endnu højere.
Jeg ved virkelig ikke hvorfor. Men da jeg så den blæse den lille mælkebobbel, blev jeg simpelthen bare så ufattelig ulykkelig. O.o Det er virkelig noget mærkeligt noget. Men der tænkte jeg bare "Neeeeeeej! Hvor er det dog synd!". Jeg var lige ved at græde, og er det endnu, når jeg tænker på det.

Måske skal jeg æde en depripille mere end jeg er ordineret, næste gang jeg skal give den mælk, i tilfælde af, der skulle komme endnu en mælkebobbel??! O.o

Men anyways. Den er altså sund og rask. Den er bare mindre end de andre O.o Og vi så at den drak mælk fra Triggi her til morgen :D Så måske behøver jeg ikke frygte flere mælkebobler overhovedet? :)

2 kommentarer: