mandag den 31. oktober 2011

Øhm..

"Vis hvad I kan i photoshop..."

Hvis bare man så havde haft noget fantasi, havde det været lettere. Og så kan jeg desuden ikke en fis, andet end at fritlægge og bruge blending options og adjustments. Suk, Nanna.



"Hvad er det?" spørger I så.. "Det er en lygtepæl med et par øjne og nogle kolibrier.." svarer jeg efterfølgende. "Spændende! Hvad skal dét så symbolisere?!" spørger I imponerede. "Ikke en skid.." svarer jeg prompte. "Du er et sørgeligt menneske, Nanna!" siger I alle i kor. "Ja. I har fuldstændig ret.." svarer jeg og løber grædende ud i regnen og bliver kørt over af en cykeltaxa.



Men jeg fik da vist hvad jeg kan; fritlægge... Sætte nye layers ind og redigere opasityen i dem.. Og.. Ikke en skid andet. :P
Originalbilledet af lygtepælen..

2 kommentarer:

  1. Jeg kan godt lide det! :')

    (HAHAHA KOMMENTAREN MED CYKELTAXAEN!)

    SvarSlet
  2. Hahahahahhaha!!! :D

    Tak! :'* Jeg kan godt lide DIG! :D

    SvarSlet