lørdag den 15. oktober 2011

Nattens Hus besættelse!

For satan da. Jeg er FULDSTÆNDIG opslugt af den serie der hedder Nattens Hus. For dælen hvor er det dog gode bøger!

Egentligt manglede jeg bare noget at læse i, og fandt så bogtilbud til 40 kr. stykket i Kvickly. Jeg fandt de fire første bøger og tænkte "Hm.. Det er sådan noget vampyr-pis.. Men noget skal jeg jo læse..", og købte så;






Nu har jeg lige siddet med desperationen lysende ug af øjnene, og nærmest rystet "Utæmmet" for at se om der skulle flyve et par ekstra sider ud af den. Jeg fór ind og googlede serien, og fandt ud af at der er 8 bøger, og snart kommer en 9'er! Pyha.. Jeg var lige ved at blive bange for at der ikke var skrevet flere efter 4'eren, da det er en forholdsvis ny bog.
Fløj derefter ind på Stereo Studio (Ja.. Der sælger de åbenbart også bøger?!) og bestilte 5'eren, 6'eren og 7'eren hjem. 8 skal jeg have fat i et andet sted fra.. Men fat i den - det skal jeg ha'! For holdakæft hvor er de gode! Ikke siden Harry Potter har jeg læst en bogserie jeg slugte så hurtigt. For mig er disse bøger TÆT PÅ at være Harry Potter niveau. Og hvis I kender mig ret, ved I så hermed, at det for mit vedkommende er en RET GOD kvalitetsstempling, hvis noget sammenlignes med Harry Potter.

For sivan da; læs dem! De er fantastiske!! :O

4 kommentarer:

  1. Hov hov hov! Jeg tager "vampyr-pis" kommentaren som en fornærmelse! XD

    Ah, det lyder awesome! Hvad handler de så om? Jeg tør ikke, at gå i gang, før jeg er færdig med "The Vampire Diaries" ... Ellers bliver jeg aldrig færdig! Haha :b

    SvarSlet
  2. De har Nattens Hus - vækket (nr 8) hos "min" foretrukne bogside Saxo.com til 99.95 - er det dyrt ????

    Jeg bestiller bøger igen til den første, sig hvis jeg skal bestille den med til dig ...

    SvarSlet
  3. Hahaha, sorry for fornærmelsen Maris! :* XD
    Det er faktisk KUN på grund af at Bella Swann er irriterende, at jeg har noget imod vampyr ting.. Og hun er ikke engang vampyr! O.o

    SvarSlet
  4. Er helt enig i at det er nogle fantastiske bøger.. :-) Læser dem nemlig osse selv.. :-)

    http://ilovemylifekarina.blogspot.dk/

    SvarSlet