tirsdag den 1. november 2011

Jeg er så fucking...

... irriterende!

... Og FUCKING nem!

Jeg HAVDE besluttet mig helt og holdent for, at jeg ville lade Vestjyden skrive til MIG..
Men så sad jeg med den der.. IRRITERENDE fornemmelse i maven, og kunne alligevel ikke lade være med at skrive til ham.
Han svarede så også. Og lød stadigvæk rigtig sød. Desværre. -.-
Og desværre sad jeg og smilede over hele mit dumme fjæs, da jeg læste hans beskeder, og mærkede forinden da, adrenalinen pumpe helt ud i fingerspidserne, når jeg trykkede "Vis besked".

Seriøst. Dét der forbandede pjat magter jeg simpelthen bare ikke. Så sent som I DAG sagde jeg til Mia at "..ej det gør jo ikke noget hvis han ikke skriver.. Man skal jo stoppe mens legen er god.." og en masse andet bævl, Mia kan bevidne, væltede ud af min dumme mund.

Kære lille Nanna. Han bor i SKIVE! Han har sikkert scoret en del andre piger i byen ud over dig, og for ham er en scoring i byen, sikkert bare en scoring i byen! Ingen forpligtelser for ham.. Bare lidt sjov.

- Hvilket er HELT normal tankegang for de fleste mennesker. Men mine følelser skal bare ALTID ødelægge mit liv altså -.-

Suk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar