fredag den 13. juli 2012

Awesome!

Jeg har seriøst fået de mest fantastiske bogstøtter af mine svigerforældre! Takket være fantastiske Nicki. :-*

Ej men prøv nu at se dem! Det er katte der læser bøger.. Med lup.. OG BRILLER! Det er simpelthen for awesome!

Jeg er så overvældet over at få så mange ting hele tiden.. Jeg fik også en dejlig månedsgave, bestående af Den Bestøvlede Kat på Blueray/Dvd, i sidste uge.

Det er virkelig forfærdeligt, når man selv har lyst til, at give hele verden til gengæld, men bare ingen penge har :-(

Men NU skal jeg have ansøgt om SU igen, nu hvor jeg er optaget på E-koncept. Så kan jeg da i det mindste få givet Nicki en ordentlig fødselsdagsgave.

Diana skylder jeg også gave. Og Jack helt fra februar og Karina fra marts! Suk -_-

Bare folk ved, at det ikke er fordi jeg er nærig og ikke vil give.. Det er bare simpelthen fordi jeg ikke kan :-/

Og så har jeg selvfølgelig også bare den største dårlige samvittighed over at tage til Grøn, og låne penge til dét, istedet for til gaver :-/

Suk.

Det her indlæg STARTEDE med at være awesome.. Nu er det bare deprimerende -_-

By the way.. Jeg fralægger mig alt ansvaret for udseendet på dette indlæg, da det er det første indlæg ever, jeg skriver fra den der Blogger app.. O.o




Ingen kommentarer:

Send en kommentar