torsdag den 12. juli 2012

Sommer..

Sidste sommer havde jeg nok mit livs største nedtur. Men i år, kan jeg mærke, at alting bare vender.
Jeg har fået mig en fantastisk kæreste. Nephew spiller igen efter to års pause. Jeg er færdiguddannet Multimediedesigner, og har lige, næsten i skrivende stund, fundet ud af, at jeg er optaget på E-koncept bacheloren, med start i september.

Jeg skal bruge min sommer på, at nyde hvad jeg har opnået og hvad jeg har i vente fremover. Jeg skal være sammen med veninderne til koncerter, jeg skal lave en masse ting og have en masse hyggestunder sammen med kæresten. Jeg skal nyde følelsen af stabilitet. Jeg skal slappe af. Jeg skal have det sjovt.

Og så vil jeg også prøve igen, at få liv i bloggen, nu hvor der ikke er eksamen mere, og hvor jeg ikke har så mange spekulationer.

Det bliver en god sommer!



Taget sommeren 2009

Ingen kommentarer:

Send en kommentar