Jeg er simpelthen så enormt træt af flyttekasser og poser O.o
tirsdag den 26. juli 2011
Hvem ka'?!
Men anyways. Den 1. august vælter det ind med nice ting til min lejlighed :D Wuhuuu.
I morgen skal jeg hjælpe Rosa med at flytte ud. Og så skal jeg selv lige se på, hvad jeg skal begynde at flytte ind. O.o Plus jeg lige skal et smut forbi Jysk og Biva (ikke "PÅ SØNNNDA'!" -.-) og kigge på sofa, for Bilka havde udsolgt min sofa. Eller.. Det var jo så ikke MIN sofa.. Men den jeg godt ville have.. Men på den anden side, tror jeg også det er en god idé at vælge en sofa man har kigget på in real life, istedet for en netbutik.

Ej puha. Jeg begynder at få det lettere mærkeligt. Specielt når jeg kigger på Hugo (Min fede hankat), og tænker "Hugo.. Jeg flytter snart fra dig!". Ej puha. Jeg vil dælme savne et par firbenede venner. Jeg skal VIRKELIG tage mig sammen, for ikke liiiige at smide en killing ned i tasken, når Triggi har født.. XD
Forresten.. Jeg er ked af at jeg må brænde så mange af mine venner af her midt i min flytning. Har slet ikke tid til nogle fester :'( Og dem er der ellers mange af i lige nøjagtigt denne uge -.- Både Idens studenterfest og Pernille fra min klasses havefest. Plus at min ven Carsten optræder i Rudkøbing i aften, hvilket jeg også måtte takke nej til at tage med til. :/
Tis.. -.-
Ps. Jeg elsker at jeg lige har snakket med min far, som sagde sætningen: "Jamen du ringer bare i morgen når jeg skal komme med traileren.. Så er jeg der med det samme - som en mis!" XD
lørdag den 23. juli 2011
Tjah.
Jeg er lige præcis, i skrivende stund, 21, 1 time og 55 minutter, år gammel.
Det kedelige ved fødselsdage er tit, at man glemmer at det bare er en ganske almindelig dag. Det er mange år siden jeg følte den der følelse af, at det var en speciel dag. Nu er det bare.. Jah. En dag.
En dag som alle andre, hvor jeg har siddet og stenet, drukket kaffe, røget smøger og lavet frikadeller. Dog ikke samtidig.
Nu er jeg såmænd snart 21 år og to timer gammel. Livet er spændende hva? :P
Havde nu en hyggelig dag med Camilla, Diana og Dianas homies i går :D Det blev ikke ligefrem til den store strandfest. :P Vi rykkede det til Dianas tørre, hyggelige og varme lejlighed. Ingen strandtur i regn- og stormvejr. :P
By the way... NY LEG TIL BUNKEREN; "Hej Knægt!" :D
I morgen skal jeg til Grøn Koncert. Til trods for møgvejr, glæder jeg mig nu :D
Peace out. (Yooo. Jeg' syg gangsta'! Det er åbenbart hvad der sker når man fylder 21. Så bliver man gangster. )
lørdag den 16. juli 2011
...
Jeg tolererer mangt og meget. Men jeg kan simpelthen ikke tolerere folk der drikker, når de VED at folk omkring dem bliver kede af det.
Jeg er så træt af det. For i det her tilfælde, er det ikke engang fordi personen ikke kan gøre for det. Men bare fordi personen åbenbart ikke gider at tage hensyn.
Jeg er så fucking gal. Og jeg gider ikke at være uvenner med vedkommende. Men det er jo heller ikke den "rigtige" person jeg er uvenner med, i realiteten. Kun den fulde, og røv irriterende side af vedkommende.
Når jeg engang får børn, skal de ALDRIG... ALDRIG se mig drikke. Punktum.
fredag den 15. juli 2011
Afslapningsdag..
I dag vil jeg virkelig bare have en afslapningsdag! Det er 100 år siden jeg har spillet Sims :D Så det vil jeg fandme gøre :D
Ps. Nanna glæder sig som et lille barn til oktober :D
No life.. I know. :P
Jeg håber også på at kunne få skrevet lidt videre på min bog, hvis fantasien er der. Det har den ikke været i lang tid.
Min største drøm er at udgive en bog. Og det er én af de eneste ting her i livet jeg VIRKELIG vil forsøge at lykkes med. Så jeg må snart tage mig sammen, og komme videre fra side 66.. :P
Min største drøm er at udgive en bog. Og det er én af de eneste ting her i livet jeg VIRKELIG vil forsøge at lykkes med. Så jeg må snart tage mig sammen, og komme videre fra side 66.. :P
Nåh. Kaffen er på plads. Morgenkåben er på. Benene er smækket op i sengen. Nu vil jeg nørde Sims :D
Ps. Nanna glæder sig som et lille barn til oktober :D
No life.. I know. :P
onsdag den 13. juli 2011
"Øjeblik! Jeg skal lige skide!"
Jah.. Eftersom det her er MIN blog, MÅTTE der jo komme et yderst upassende indlæg, på et eller andet tidspunkt. Her kommer det så!
HVORFOR, er det så tabu at skulle på toilettet og gøre det store, når man er pige? For den sags skyld også med hensyn til, at slippe en lille vind?
Og hvorfor er det der er så mange fyre der tror, at piger simpelthen ikke KAN skide?!
Jeg er simpelthen så ked af at skulle afsløre den fælles hemmelighed overfor fyrene, på alle pigers vegne. Men.. Vi skider! Vi skider ligeså meget som fyre gør. Det gør mig ondt guys. I'm so sorry.
Og nu kommer det største chok for alle..
Det er ikke blomster vi skider.. Det er heller ikke lagkage.. Eller små, søde fjer.. Vi skider det samme som fyre skider..
Det KAN endda hænde at vi får diarré, eller måske endda lider så meget af roskildesyge at vi har et uheld i vores enormt sexede små blondede g-strengs trusser (som fyre også tror at vi altid render rundt med). I'm sorry. That's life!
Jeg ved godt det er et chok der kan tage pusten fra selv de bedste fyre. Undskyld. Det her indlæg ødelægger mangt og mange liv..
Men jeg indrømmer gerne, at det altså også er vores egen skyld, at det er så tabu. Vi undgår jo for en hver pris at gå på toilettet for andet end at tisse, når vi er ved andre mennesker. Specielt når vi er sammen med fyre!
HVIS det så skulle ske, at det simpelthen bliver for nødvendigt, så fyrer vi 15 meter toiletpapir i kummen, fyrer op for vandhanen og sidder og hoster for livet løs imens. For TÆNK hvis nu der skulle komme en lyd, der kunne høres fra den anden side af toiletdøren????!!?!?!??!?! :O
Når vi så har sprayet med diverse parfumer og deodoranter, inden vi går ud (Endnu en surprice; Det kan faktisk også godt LUGTE når vi går på toilettet! :O !), og ENDELIG låser døren op, og joiner vores selskab igen, kommer vi tit med en lille nødkommentar som "Undskyld det tog så lang tid. Jeg havde simpelthen bare liiige brug for at få lidt vand i hovedet.." eller "Undskyld det tog så lang tid. Jeg skulle liiiige have sat mit hår.", eller et eller andet andet lamt i den stil.
HVORFOR kan vi ikke bare sige "Undskyld ventetiden. Puha! I skal ikke gå derud lige nu, for jeg har altså lige været på et af de større toiletbesøg, der ikke ligefrem dufter af roser!", uden at verden går under?!
Jeg ved det simpelthen ikke. Det er mig et mysterium, at det for piger, er den mest pinlige ting i verden, mens det for fyre bare bliver set som komisk, hvis de oplyser om deres ærinder på toilettet, eller endda måske fyrer en ordentlig skid af.
Og jeg er desværre ikke selv for god til at bryde det her tabu. I de fem måneder jeg var sammen med min ekskæreste, var det som om min mave automatisk bare råbte "HEY! Der er en fyr.. NU lukker jeg FULDSTÆNDIG af for fordøjelsen indtil du er hjemme igen!"
Why?!?!?!
Nåh.. I'm sorry. Det var mit første upassende indlæg i denne blog. Jeg skal nok prøve at vente et godt stykke tid inden der kommer et nyt..
Men til jer piger, der slipper en vind når I skal og siger "Øh, du må hellere gå først på toilettet for jeg tror sgu jeg skal mere end tisse!" ... RESPEKT! :D
tirsdag den 12. juli 2011
Harry Potter begravelse...
Jeg har det som om jeg skal til begravelse i aften, i Kalundborg Kino. 10 år af ens liv... Bare slut, SÅDAN!
Nøihj, hvor bliver jeg tom indeni.. :'(
Jeg har snart læst bøgerne så mange gange.. Jeg bliver aldrig træt af dem. De har i mange år, sammen med Nephew, været en virkelighedsflugt for mig.
Men i aften.. Er det hele bare slut.
Ikke mere nyt Harry Potter at se frem til overhovedet :'(
Tak J.K. Rowling, for en fantastisk verden, du har ladet
flere millioner verden over, være en del af. Tak for latter, gråd, spænding og uhygge. Tak for Hippogriffer, drømmespejle, mindekarer, koste, UGLER (:D), drager, luskometre, futskolopendre, husalfe, pixignomer, havenisser, felix felicis og alle besværgelserne.
Tak for at have givet vores kedelige mugglerverden, bare en smule magi.
Tak!
Abonner på:
Opslag (Atom)