tirsdag den 26. juli 2011

Hvem ka'?!


Bilka! - Holdkæft hvor har de dog haft det topfesne slogan i mange år, snart!
Men anyways. Den 1. august vælter det ind med nice ting til min lejlighed :D Wuhuuu.
I morgen skal jeg hjælpe Rosa med at flytte ud. Og så skal jeg selv lige se på, hvad jeg skal begynde at flytte ind. O.o Plus jeg lige skal et smut forbi Jysk og Biva (ikke "PÅ SØNNNDA'!" -.-) og kigge på sofa, for Bilka havde udsolgt min sofa. Eller.. Det var jo så ikke MIN sofa.. Men den jeg godt ville have.. Men på den anden side, tror jeg også det er en god idé at vælge en sofa man har kigget på in real life, istedet for en netbutik.

Ej puha. Jeg begynder at få det lettere mærkeligt. Specielt når jeg kigger på Hugo (Min fede hankat), og tænker "Hugo.. Jeg flytter snart fra dig!". Ej puha. Jeg vil dælme savne et par firbenede venner. Jeg skal VIRKELIG tage mig sammen, for ikke liiiige at smide en killing ned i tasken, når Triggi har født.. XD

Forresten.. Jeg er ked af at jeg må brænde så mange af mine venner af her midt i min flytning. Har slet ikke tid til nogle fester :'( Og dem er der ellers mange af i lige nøjagtigt denne uge -.- Både Idens studenterfest og Pernille fra min klasses havefest. Plus at min ven Carsten optræder i Rudkøbing i aften, hvilket jeg også måtte takke nej til at tage med til. :/
Tis.. -.-

Ps. Jeg elsker at jeg lige har snakket med min far, som sagde sætningen: "Jamen du ringer bare i morgen når jeg skal komme med traileren.. Så er jeg der med det samme - som en mis!" XD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar