
Med modtagelsen af denne Award, følger dog visse regler;
1: Man skal takke samt linke tilbage til personen som har foræret awarden.
2: Man skal sende awarden videre til 8 bloggere, man fornylig har opdaget.
3: Man skal give alle de nominerede besked.
4: Man skal fortælle 10 ting om sig selv, som I ikke ved allerede ved.
Alle disse krav, vil jeg i dette indlæg forsøge at opfylde. :)
Her kommer de 8 bloggere jeg synes fortjener en kreativitets-blog-award;
Især var der et par hæklede elefanter i denne blog, der fik mig til at tænke, "DE skal have en award!", for de var da simpelthen for søde!
10 ting om mig selv som I ikke allerede ved. (Eller.. Jeg kan HÅBE på, at de fleste af jer ikke ved det. Det bliver ret svært, for et par stykker af de veninder der læser denne blog, ved stortset alt om mig O.o)
Okay. Jeg vil virkelig gøre mig umage for at finde ting folk ikke ved.. Så nogle af dem er måske MEGET weird, og ligefrem upassende. Det er jo desværre tit den slags ting, folk ikke ved…
2: Antallet af Nephewkoncerter jeg har været til, er større end antallet af hvor mange gange jeg har knaldet. Det siger måske lidt mere om mig..
3: Da jeg var lille var jeg MEGET forelsket i Quasimodo.. – Disney Quasimodo.
4: Hvis jeg får et sår eller en rift, der begynder at bløde, kan jeg faktisk godt lide at sidde og klemme på det, så det bløder endnu mere! Ja, jeg ved det godt; ad, Nanna!
5: Dengang jeg var allerstørst Harry Potter-fan (omkring de 13-14 år), ønskede jeg brændende, at jeg ville falde og slå mig, så jeg fik et ar i panden der lignede Harrys.
6: Apropros Harry Potter, så er den ting fra Harry Potter bøgerne, jeg helst ville have fandtes i virkeligheden, Mindekarret.
7: Jeg har været så forelsket i Simon Kvamm da jeg var 15, at jeg bl.a. skrev i min dagbog ”Jamen… Jeg kan ikke se hvordan jeg nogensinde skal komme videre.. Jeg forelsker mig ALDRIG i andre end Simon! Og han bliver aldrig nogensinde min. Det gør så ondt i min mave ved tanken, kære dagbog..”.. Og så var der ellers dryp-mærker fra tårer, ned i dagbogen.
Suk. Godt man kun er 15 år én gang i sit liv.
8: Da jeg var 11 lavede jeg en meget pornografisk tegneserie, indeholdende mig og en dreng jeg var forelsket i, som voksne. Gørende ”voksen-ting”. (Bare rolig. Det er aldrig sket siden, og VIL aldrig ske siden!)
9: Da jeg var lille troede jeg by the way, at babyer kom ud af navlen.
10: Jeg var fuld første gang da jeg var 6 år gammel. De voksne havde ikke styr på hvad der var champagne og børnechampagne, den nytårsaften..

















8 Nephewkoncerter blev det til. Tak for dem, kære KB Hallen.
