fredag den 30. september 2011

Kandidatkat 2: "Leonardo".

Nu gik jeg lidt mere i Ragdoll hjørnet.. Og som man måske allerede kan fornemme på denne killings navn, er dette i en lidt anden prisafdeling end "Alex" var;



"Leonardo"

Leonardo er født den 3. september. Når man køber ham, følger følgende med i prisen;


  1. Stamtavle

  2. Kontrakt

  3. Chippet

  4. Neutraliseret

  5. Ormekur

  6. Vaccineret x 2

  7. Madpakke

  8. Legetøj

  9. Sundhedsbog


Det er jo også meget fint. Men.. Prisen er.. 5500 kr. ! BANG!
Men så tænker jeg lidt. Hvor meget koster en kastration? En ormekur? 2 vaccinationer? Maden? Legetøjet? Dét at den er chippet?
Det kan jo være at det rent faktisk kan betale sig prismæssigt. O.o Altså disse ting koster jo det samme, og det sker på en almindelig huskat eller en racekat. Jeg må lige tjekke O.o Hvis det kan betale sig, er "Leonardo" kandidatkat nr. 2.




PRISER TJEKKET!: Hmm. Det koster omkring 2000 kr. for alle vaccination, kastration og chipmærkning. Så kommer det vel op på 2500 med ormekur, mad og legetøj O.o
Men det er så stadigvæk 3000 kr. for selve katten! Hmm.. Jah. Jeg tænker. Og leder STADIG efter helt almindelige huskatte til 50 kr. :P


Men er dog tiltrukket af, at Ragdoll racen kaldes "Verdens mest kælne kat"!

2 kommentarer:

  1. hul i hækken katte kan man sagtens få for en 50'er eller gratis. Ses på guloggratis fx ;).
    5000kr for en kat er vældig voldsomt - så kan jeg sagtens leve med en hul i hækken, ganske gratis og vældig kælen ( kasterede hankatte især ).

    Maria
    www.cheapisnice.blogspot.com

    SvarSlet
  2. #Maria: Hahaha, jamen jeg giver dig GANSKE ret! :P Jeg har også søgt og søgt. :P Men det var på grund af egnetheden til lejlighed, at jeg overvejede en Ragdoll. Der desværre er RØVdyr. -.-

    Men har fundet en lille misser til ingen penge nu :D Lejlighedstemperament eller ej. :P Haha.

    SvarSlet