Profiltekst fra Facebook..
Nanna – ja det er jo mig… Eller Nanne om du vil. Nanne kom på grund af en trykfejl over msn - lidt langt ude ja, men hvad, jeg kan lide det ^_^ Så kald mig endelig Nanne. Nå. Hvad er jeg så for en fisk? Lad mig se.. Taber? JA! Jeg er næsten lige fyldt 18 år, har briller, har bumser, er halvfed, er bleg, har INGEN selvtillid, ingen stil og har selvfølgelig aldrig haft en kæreste.. Ud over det går jeg på Kalundborg gymnasium, men har meget svært ved at klare det, så lad os se hvor længe det faktum spiller ind. Jeg er et såkaldt skilsmissebarn, og er end op med stedfar, stedmor, stedsøskende og hele baduljen. Egentligt er jeg meget glad for min familie, også selvom min mor er alkoholiker og min mormors hjerne er ætset op af demens. -_- Jeg har en masse dejlige veninder.. Et par skønne tøser på gymnasiet, et par hjerteveninder jeg er vokset op med, alle dem jeg skriver med og ser i flæng, og så det skønneste koncertslæng, jeg oplever de vildeste ting sammen med. ♥ Disse ovennævnte venindegrupper er grunden til min eksistens. Endnu en grund til min eksistens er bandet Nephew.. Nephew er min virkelighedsflugt, min identitet, mit liv, mine tanker, mit alting. De er dem der holder mig oppe når jeg er nede, dem der hiver mig ud af mit aflukke. Kort sagt – dem der er i mit hjerte og får det til at banke. Udadtil er jeg en farlig karl. Men når jeg bare er mig selv, er jeg den store taber der er nævnt længere oppe. Jeg er bange for små børn, og går over på den anden side af gaden hvis en flok efterskoleelever nærmer sig, og bliver ikke mindst fuldstændig stum overfor det modsatte køn. Som sagt fylder jeg snart 18 r, har ALDRIG haft en kæreste, har aldrig kysset en, har aldrig dyrket sex med en. Jeg har snavet med en kurder i et tog her i januar. Det var faktisk gevaldigt klamt, og kan IKKE anbefales. Med andre ord: LAD NU VÆRE MED AT GØRE DET FOR FANDEN!! XD Men ja. Hvad min seksualdrift angår, kan jeg kun sige ”Jeg kan ikke sige done that…”. Hvad er der mere at sige om mig? Jeg griner af alt muligt der IKKE er spor sjovt.. Men også af det der ER sjovt. :b F.eks. ender Angora med at redde mig på ALLE kedelige feriedage med regnvejr. Nårh ja! Jeg elsker også dyr! Så hvis du synes det er skide sjovt at gå med pels og smide små kattekillinger i åen, må du gerne være venlig at brænde op i Helvede! TAK! :D Nå men øhm.. I må jo holde jer munter?! PS., jeg hader menstruation, tøsne, sylte og højdespring, for store piger i for småt tøj, så gå nu VÆK med det! T_T*
Jeg synes stadig den er meget passende. :P Bortset fra at jeg ikke er 18 år længere, har haft en kæreste og at min mor gudskelov ikke er alkoholiker. :D
Men jo Niels (weird enough?!), jeg skal nok lave den om.. :)

