mandag den 5. september 2011

Gammel profiltekst. :P

Profiltekst fra Facebook..

"Jeg går i brædderne.. Nogen der vil have noget med?"

Nanna – ja det er jo mig… Eller Nanne om du vil. Nanne kom på grund af en trykfejl over msn - lidt langt ude ja, men hvad, jeg kan lide det ^_^ Så kald mig endelig Nanne. Nå. Hvad er jeg så for en fisk? Lad mig se.. Taber? JA! Jeg er næsten lige fyldt 18 år, har briller, har bumser, er halvfed, er bleg, har INGEN selvtillid, ingen stil og har selvfølgelig aldrig haft en kæreste.. Ud over det går jeg på Kalundborg gymnasium, men har meget svært ved at klare det, så lad os se hvor længe det faktum spiller ind. Jeg er et såkaldt skilsmissebarn, og er end op med stedfar, stedmor, stedsøskende og hele baduljen. Egentligt er jeg meget glad for min familie, også selvom min mor er alkoholiker og min mormors hjerne er ætset op af demens. -_- Jeg har en masse dejlige veninder.. Et par skønne tøser på gymnasiet, et par hjerteveninder jeg er vokset op med, alle dem jeg skriver med og ser i flæng, og så det skønneste koncertslæng, jeg oplever de vildeste ting sammen med. ♥ Disse ovennævnte venindegrupper er grunden til min eksistens. Endnu en grund til min eksistens er bandet Nephew.. Nephew er min virkelighedsflugt, min identitet, mit liv, mine tanker, mit alting. De er dem der holder mig oppe når jeg er nede, dem der hiver mig ud af mit aflukke. Kort sagt – dem der er i mit hjerte og får det til at banke. Udadtil er jeg en farlig karl. Men når jeg bare er mig selv, er jeg den store taber der er nævnt længere oppe. Jeg er bange for små børn, og går over på den anden side af gaden hvis en flok efterskoleelever nærmer sig, og bliver ikke mindst fuldstændig stum overfor det modsatte køn. Som sagt fylder jeg snart 18 r, har ALDRIG haft en kæreste, har aldrig kysset en, har aldrig dyrket sex med en. Jeg har snavet med en kurder i et tog her i januar. Det var faktisk gevaldigt klamt, og kan IKKE anbefales. Med andre ord: LAD NU VÆRE MED AT GØRE DET FOR FANDEN!! XD Men ja. Hvad min seksualdrift angår, kan jeg kun sige ”Jeg kan ikke sige done that…”. Hvad er der mere at sige om mig? Jeg griner af alt muligt der IKKE er spor sjovt.. Men også af det der ER sjovt. :b F.eks. ender Angora med at redde mig på ALLE kedelige feriedage med regnvejr. Nårh ja! Jeg elsker også dyr! Så hvis du synes det er skide sjovt at gå med pels og smide små kattekillinger i åen, må du gerne være venlig at brænde op i Helvede! TAK! :D Nå men øhm.. I må jo holde jer munter?! PS., jeg hader menstruation, tøsne, sylte og højdespring, for store piger i for småt tøj, så gå nu VÆK med det! T_T*


Jeg synes stadig den er meget passende. :P Bortset fra at jeg ikke er 18 år længere, har haft en kæreste og at min mor gudskelov ikke er alkoholiker. :D
Men jo Niels (weird enough?!), jeg skal nok lave den om.. :)

8 kommentarer:

  1. Niels skal snart fucke af. Undskyld mig, men han blander sig alt for meget. Han har selv valgt ikke at være en del af dit liv mere, så skal han også bare lukke sin røv nu. (Hej Niels, du læser sikkert det her, fordi du ikke kan finde ud af at passe dig selv. P.s. Jeg har aldrig mødt dig, men du er en stor idiot alligevel. Du er ikke værd at møde, så bliv væk. Kys!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm min pointe var at hun ikke skulle tale om sig selv i negationer.
      Jeg er sgu ked af at den måde det udmundede sig på og det var sgu aldrig i min intention, der er super mange fortrydelser som jeg må slås mht Nanna og mig.
      Nanna har så mange gode, rene og fine karaktertræk som jeg holdte af og stadig holder af.
      Det skal siges at jeg er glad for at hun har fundet en fyr der kan værdsætte det godt og fint. Nanna har spøgt i mit liv siden også og jeg har bare ikke mestret noget af det som et voksent menneske skulle have gjort. Mistet tro på kærligheden, var og er et naturligt led i at skulle miste nogen der står en nært.

      Jeg ser først det her nu, da jeg søgte på klaphat i forhold til en grafisk opgave og der fandt jeg et billede af Nanna. Søgning poppede naturligvis os fordi hun, imod min mening, kaldte sig en klaphat. "HVAD FANDEN ER DET FOR EN KLAPHAT DER SKRIVER?!
      Klaphatten hedder Nanna Larsen. "
      Tænkte "hvad fanden???"

      Slet
    2. Nanna >
      Jeg har brugt mange timer på at reflektere over situationen dengang og ikke mindst mine handlinger.
      Det var aldrig nogensinde været min intention at ramme dig. Du var en fantastisk kæreste og selvom at jeg bad dig om ikke at blande dig ind i mine problemer, gik du alligevel til vores lærer bag min ryg og begyndte at agitere på en måde som var dybt umyndiggørende. Derudover var jeg sårbar, forvirret og inkonsekvent, hvilte ikke i mig selv og vidste ikke hvordan jeg skulle få bugt med mine fejltagelser. Det var en angst periode og det endte med at jeg flygtede som en kujon. Jeg betalte satme også en pris for det, da du slog ved at slette mig som kæreste på facebook. Det var nok den mest respektløse måde at gøre det på, på den anden kan jeg ikke klage for det var vist ikke helt ufortjent, men til en anden gang 7-9-13 at det ikke sker, så bevar din selvrespekt og gør det ordenligt, så det ikke koster dig noget personligt at gøre tingene uværdigt. Hæv dig over det niveau for du er nøgternt set et rigtigt godt menneske og det skal du ikke miste, lige som jeg har gjort alt for mange gange i mit liv. Jeg var, tro det eller ej, en god dreng engang, men en lang serie af kvinder der udnyttede mig og brændte mig hårdt på lignende vis som jeg endte med at brænde dig. Jeg mistede kontrollen over mit rationale og lod gamle følelser dikterer. Det var simpelthen for tidligt at finde sammen med dig efter Anne. Det at hun gav mig klamydia selvom vi havde været sammen i 2.5 år (Ja gad vide hvordan det er kommet.) og det at jeg nok aldrig skulle se hendes datter igen Victoria, som på så mange måder havde været mig nært og er stadig. Har endda stadig billedet af hende jeg engang tog hængende på min væg og kalder stadig min niece der nu er 3 år ved uheld for Victoria i stedet for hendes egentlige navn.
      Jeg havde været varm på dig imens jeg var sammen med Anne, men havde kæmpet for at det ikke skulle manifesterer sig og jeg skulle gøre noget dumt så som at være utro.
      Det gjorde det alligevel i en eller anden grad, men i stedet for at tage konsekvensen af det brud og tage lang pause hvilket jeg var igang med indtil du skrev på facebook, som stod så åbentlyst som en forsigtig kærlighedserklæring, så kunne jeg ikke tåle tanken om at skulle miste chancen for at være sammen med dig. Så jeg tog chancen, desværre kom der et bagslag følelsesmæssigt ud af det der resulterede i at mit overskud til at mestre stemningen i klassen som følge af mine konflikterende udskejelser som var pinlige i sådan utrolig ydmygende grad, var noget lig nul. Jeg skulle håndtere det selv, det var jeg nødt til, men det du forstod du bare ikke og det drev mig væk fra dig følelsesmæssigt. Jeg blev vred på dig og følte samtidigt skam fordi dine intentioner var jo gode og reelle nok, men det var en pinsel at se dig falde ind i et adfærdsmønster man typisk ser hos nærmeste pårørende til alkoholikere. Det var ikke sundt for dig og jeg vidste det!!
      Nu skal det ikke lyde som om at jeg sidder og pudser min glorie her, for der er nok egentlig horn alligevel, men det jeg har prøvet på siden på alle muligheder forfejlede måder, er en gang for alle at få dig til at forstå, at jeg er virkelig virkelig virkelig ked af den måde jeg endte med at behandle dig på. Jeg flygtede fordi jeg ikke vidste hvordan jeg skulle gribe det an selvom at jeg vidste hvad der burde have været gjort. Jeg havde spillet mig selv op i en krog og slog ud efter den der stod mig nærmest, men så selvdestruktivt blev du stående, så jeg slog hårdere og til sidste bristede du på en måde der har efterladt mig søvnløs i mange nætter og stadig gør, når tingene bliver sværre igen. Det var aldrig dig der var noget galt med, jeg havde brug for distance, til at sunde mig, til at væbne mig med styrke til at gøre det rigtige, men jeg stod i et hjørne med meget få muligheder for at komme udenom og i sidste ende var det dig det gik udover.
      Det var ikke fair!!! Foresættes >

      Slet
    3. Men ærligt, en ting der virkelig triggede mig var din ufiltrede åbenhed om alt hvad der foregik mellem mig og dig og en vigtig ting for mig som har altid har været vigtigt har været loyalitet og fortrolighed! Det er det eneste fundament for tillid du ville kunne få sammen med mig og du brød de rammer.. Flere gange! Jeg skal være ærlig og sige at der var en grad af lettelse og sadistisk lyst til at pine dig efter du slog op, en uafkræftelig vrede og frustration over min egen dumhed og forblindelse af dig og i sidste ende så kan jeg sige at jeg havde det svært og du gjorde det sværre!
      Ikke destro mindre føler jeg ikke at det retfærdiggør noget som helst det jeg har skrevet nu og det er stadig koldt og ubarmhjertigt i sin natur, nok mest af alt fordi jeg endnu engang er blevet knust af endnu kvinde, selvom at jeg denne gang var stærk og holdte fast selvom det var svært og nu er det så sket. Jeg har intet mere at give og det kan dine veninder jo så glæder sig over og håber at det glæder dig, at min evne og lyst til at elske igen nu endegyldigt er død og færdig og jeg planlægger mit liv nu efter at ikke inviterer flere kvinder ind i mit hjerte. Jeg skylder dig denne ærlighed om man vil, men også en advarsel om IKKE at gøre ting selv som faktisk er amoralsk, ikke handle efter lysten for hævn eller selvinteresse, for alle kan sige hvad de vil om hvor retfærdigt det var egentlig, det koster stadig i sidste ende og du har meget godt i dig trods alle odds i din fortid og den overlevelse og styrke i dig har jeg altid beundret og samme vished om denne har trøstet mig at du nok alligevel, ville komme dig godt og positivt over min skyldige adfærd. Ønsker dig alt held, glæde og lykke og må dette slå i stål, at Nicki forstår hvilken sjældenhed du faktisk er.

      Mange velmente hilsner
      Idioten Niels som nu vil fucke af.

      Slet
  2. P.s. Hej Nanna, undskyld at Niels lige fik en sviner her. Men har set hans navn alt for meget under kommentarer til dig på det sidste, og jeg er decideret træt af Niels nu! :)

    SvarSlet
  3. Jeg elsker den profiltekst!

    SvarSlet
  4. ØFFE! Jeg elsker dig. DU ER SÅ SLEM!
    Hæhæhæ. HÆ. HÆHÆHÆHÆHÆ!

    SvarSlet
  5. Indlægget indeholdende den absolut fedeste kommentar i verden!! Dengang turde jeg ikke skrive hvor fedt det var. Men nu kan jeg godt skrive at det fandme bare er det FEDESTE i verden! Maria, du fortjener en Oscar!

    SvarSlet