lørdag den 27. august 2011

Ad?!

Min mor hører den der "Snemanden" roman på lydbog.. Og følgende sætning blev læst op:
"Da Harry kom hjem, prøvede han at onanere i køkkenvasken.."

Ad Harry! Hvorfor i alverden gør du dog det? Og hvorfor så lige KØKKENvasken?! Du kunne vel vælge vasken på dit badeværelse..? Du kunne gå ind i din brusekabine..? Du kunne tage en rulle lokumspapir med ind på dit natbord og lægge dig i din seng..? Du kunne måske helt lade være med at onanere lige på daværende tidspunkt..?

Jeg håber ikke alle norske kriminalinspektører er som Harry. Så skal jeg aldrig bo sammen med sådan én, og skrælle kartofler i køkkenvasken i hvert fald. Ad Harry! Fy for FANDEN Harry! Du er ulækker! Du er usympatisk!

Anyways er bogen egentligt meget god.. Hvis bare Harry han ikke lige havde onaneret i køkkenvasken..

mandag den 22. august 2011

Nanna :)


Hmm. Det trak sgu tænder ud det her billede.. (Ha HA HAAAAAAh!! -.-). Jeg HADER at tegne tænder. De er så fucking svære. O.o Men egentligt blev den okay. Det er min dejlige veninde Nanna. :) Hun manglede et nyere portræt til en ansøgning, hvor hun IKKE så sur ud, som hun synes hun gør på det portræt jeg tegnede af hende i 09 :P
Scanneren hapsede en masse farver, så måtte mørkne den lidt i Photoshop :)

Og til mine veninder der mangler at blive tegnede: I ER PÅ VEJ! :D Har bare haft en mega dårlig tegneperiode. -.- Men kan mærke min muse er på vej igen.. Eller noget. :P
Skal også øve mig lidt i at tegne mænd O.o Skægstubbe tager bare sååå lang tid at tegne -.-

fredag den 19. august 2011

Blæret! :D

Jeg synes sgu også godt liiiige Simon Kvamm kan tage at synes godt om mine statusser :P

(By the way.. Jeg regner ikke med at jeg skader Carstens og Carstens forhold til hinanden, ved at poste dette billede i min offentlige blog, eftersom jeg ikke går ud fra, at Carsten Bang læser min blog eller tjekker min facebookprofil ud, og eftersom det jo ikke er Carsten (altså.. Jørgensen!), der flipper ud over det, men MIG der flipper ud over det, på Carstens vegne.. XD Jeg synes bare det er mega nice og blæret, for Carsten.. Jørgensen! Eller. Det er også meget blæret for Carsten Bang, at han er ven med Carsten!)

Ps.. Hvis I forresten vil se noget fedt standup, så tag at se én af de to Carstener, hvis de kommer forbi, i nærheden af hvor I bor :D





Der stod fandme Carsten mange gange i det her indlæg... O.o

tirsdag den 16. august 2011

Den sørgelige mælkebobbel...

Kender I det, at der er nogle ting, som egentligt overhovedet ikke er til at tude over, men som man ALLIGEVEL bare begynder at tude over? O.o (Det var en ret mærkelig sætning...)

Jeg har simpelthen været helt ude af den, siden i går, på grund af en mælkebobbel. "Hvad fanden er en mælkebobbel?!" spørger I så nok. Joh.. Det er en bobbel.. Af mælk!
"Hvad er der sørgeligt ved det?!" udbryder I så nok. Jaeh.. Jeg ved det ikke.
Sagen er den, at jeg var ved at give den mindste af killingerne modermælkserstatning, fordi vi ikke tror at den dier ordentligt hos Triggi. Så vi må give den mælk med en lille pipette. Og den vil bare IKKE have det! -.-
Så i går da jeg skulle give den mælk, måtte jeg simpelthen bare tvinge den der pipette ind i dens lille mund. Og jeg synes det var så forfærdelig synd for den. Så ligger den der og græder og spræller imens, og man må tage så hårdt fat om dens bløde lille hoved, for at kunne få pipetten i munden på den. Puha. Man tør næsten ikke tage fat om den lille bløde mave og det lille pelsede hoved. Men den skal jo for helvede heller ikke dø af sult!! Argh! Så må den jo bare samarbejde lidt!
Nåh. Jeg var lettere grædefærdig i forvejen over, at den sprællede og var så ked af det, og den nærmest skreg, som om jeg mishandlede den. (MIS..handlede. Hah.. Ha ha.. Hah? Nå..)
Og SÅ.. Kom prikken over i'et bare.. Prikken over i'et i forhold til syndhed, sødhed og ynkelighed bare. Jeg fik endelig pipetten ind i munden på den, mens den stadigvæk skreg og skreg. Og så trykkede jeg lidt af mælken ud, i det den skreg.. Så kom der bare sådan en stor, gurglende, fortvivlende mælkebobbel, ud af dens lille, bitte, skrigende mund. *Bluurb!* - Og SÅ skreg den bare endnu højere.
Jeg ved virkelig ikke hvorfor. Men da jeg så den blæse den lille mælkebobbel, blev jeg simpelthen bare så ufattelig ulykkelig. O.o Det er virkelig noget mærkeligt noget. Men der tænkte jeg bare "Neeeeeeej! Hvor er det dog synd!". Jeg var lige ved at græde, og er det endnu, når jeg tænker på det.

Måske skal jeg æde en depripille mere end jeg er ordineret, næste gang jeg skal give den mælk, i tilfælde af, der skulle komme endnu en mælkebobbel??! O.o

Men anyways. Den er altså sund og rask. Den er bare mindre end de andre O.o Og vi så at den drak mælk fra Triggi her til morgen :D Så måske behøver jeg ikke frygte flere mælkebobler overhovedet? :)

lørdag den 13. august 2011

Okay??!

Er det en fejl at der står på min ekskærestes profiloplysninger at han er til mænd ligepludselig, eller har mig og Onur en hel del til fælles efter sommerferien?

Se dét er jo et mysterium ud over det sædvanlige.
Det vænner man sig OGSÅ til. Man tænker; "Nårh ja.. Der står min ekskæreste er til mænd, på hans profil nu. Jamen det er han da nok..".

Tro det venner. Man vænner sig til det!

Tro det eller ej..

Men rent faktisk vænner man sig til at være mig! Det lyder som en absurd og ubehagelig tanke..

Men efter 21 år, vænner mig sig faktisk til, ikke at kunne finde vej fra salen i Slagelse Musikhus og ud på deres toilet. Man vænner sig faktisk til at få en oplysning som "Ej Nanna!!! Du er altså lige kørt ind i bussen!". Man vænner sig til oplysninger som "Gud, er det et ar du har på fortanden? Ej.. Jeg troede faktisk at det var et lille stykke brød, der altid satte sig på ligenøjagtigt dén tand, dét sted!". Man vænner sig til at være single og ikke kunne score. Man vænner sig til appelsinhud på lårene. Man vænner sig til små, irriterende spytkrøller i panden når ens hår bliver fugtigt. Man vænner sig til at have grimme, afpillede fingre. Man vænner sig til aldrig at have brune ben. Man vænner sig til at have bumser på hagen. Man vænner sig til at have en visdomstand der kommer LIDT frem hver 3. måned, for derefter at forsvinde igen. Man vænner sig til de små lyse hår der er på storetæerne. Man vænner sig til at falde over ledningen til sin computer så man river den på gulvet i klassen. Man vænner sig til, at lårene blævrer når man har shorts på. Man vænner sig til, at man altid ligner en enormt SUR mongol på billeder, når man bliver bedt om at sende et sexet blik. Man vænner sig til at røven er lidt for stor, og patterne sidder underligt. Man vænner sig til tør hud i navlen. Man vænner sig til ikke at kunne gå i stiletter. Man vænner sig til at have topmave i stramme kjoler. Man vænner sig til ikke at kunne lave mad. Man vænner sig til pinlig tavshed fordi man er så enormt genert. Man vænner sig til at have pollenallergi. Man vænner sig til ikke at kunne regne. Man vænner sig til ikke at kunne finde ud af PHP, selvom man har siddet og øvet det uafbrudt i 4 uger. Man vænner sig til kontaktlinser der sidder på vrangen. Man vænner sig til mascara på næsen.

Når man så er vandt til alle disse ting, tænker man også bare "Nårh ja.. Det ER jo mig!", når man er i Lalandia med Diana fra klassen (ellers rigtig hyggeligt! :D), og står og klæder om, og hænger sin bedste jakke på en knage, lægger sit tøj ned i sin taske og låser det inde, for derefter at gå ud og bade. Det overraskede mig overhovedet ikke da jeg skulle hjem, at min jakke var pist væk. "Nååårh. Jamen det er jo bare mig, der hænger min jakke på en knage og går fra den.. Intet andet!", lærer man så at tænke. Jeg har vænnet mig så meget til at jeg bare GØR sådan nogle ting, at jeg ikke engang flipper ud. Jeg tænker bare "Nåeeeh ja. Der røg min jakke." Jeg var mest ked af at det var regnvejr, og jeg skulle fryse mens jeg ventede på bussen. Men Diana havde heldigvis en dejlig varm og pæn jakke jeg kunne låne.. :)
Så nu skal jeg have ny jakke. Denne gang én der går ned over røven. :D Det vænner man sig trods alt også til at tænke når man køber tøj..

tirsdag den 26. juli 2011

Lidt nyt og MEGET(!!) gammelt kreativitet..

Jah. Egentligt ville jeg gerne lige vise lidt kreativitet frem.. Også for at vise, at man da GUDSKELOV kan blive bedre med øvelse :P For puha, nogle af dem er pinlige! Hahaha! Så her kommer lige en kavalkade af blandede tegninger og billeder, fra jeg var omkring 14, til i dag :P


Hahahah!! GAMMEL! ;D Fra 2006. Mig der krammer Kasper Toustrup, bassisten i Nephew. (Verdens sejeste mand, efter min mening.)

Simon Kvamm. Haha. Der ER og bliver noget galt med det billede. Især fordi skyggen falder så mærkeligt på hans næse, på det billede jeg har tegnet efter. Så det ligner på tegningen han har en lille opstopper :P Haha. Og så var billedet jeg tegnede efter også ret sløret. O.o (Det var et jeg selv tog, første gang jeg mødte dem, på min 16 års fødselsdag 2006.. (Det var en riiiimelig god fødselsdag! :D )Så jeg rystede så meget, at ALLE mine billeder er helt slørede XD) Tegnet i billedkunst i 1.G. :P

René Munk Thalund. Keyboardspiller i Nephew. Tegnet i 2006. :P Heller ikke specielt god. Men man kan godt se at det er ham, når man "kender" ham.

Hahahah! GAAAAAMMEL! Fra 2006. Mig der krammer Simon Kvamm :P

Haha... Også fra 2006. Den er ikke særlig god. Men man kan da alligevel se hvem det er.. :P
Jah. Skitse til den fra før. Ved ikke hvorfor den er spejlvendt O.o Skitsen ligner faktisk mere -.-

Haha... Jeg skal helt klart have lavet en ny tegning, ud fra dette billede. Simon Kvamm, forsiden af et Tjeck Magazine 2004. Nu hvor jeg IKKE laver folk lange i hovedet mere, tror jeg godt at jeg kan tegne ham så han ligner. (Ps. "Det angorianske håndtegn"! :D )

Her er det fulde billede. Rune og Esben kom bare ikke til at ligne. :/ Runes pande er alt for høj, men ellers kan man godt se at det SKULLE have været ham. Esben ligner sleeeet ikke -.-
Simon er også skæv i ansigtet. Aihj, jeg skal have tegnet en ny version når jeg får tid, for ELSKER det billede af dem!! :D

HAHAHA! Harry Potter fanart igen. GAAAAMMEL! 2005. Bellatrix Lestrange og Narcissa Malfoy i 2. kapitel af Harry Potter og Halvblodsprinsen. (Hej Nanna. Har jeg fortalt dig at du er en kæmpe nørd?!)

Det her billede skal jeg OGSÅ have lavet i ny og bedre version. Det forestiller min mor som 15 årig. :o) Tegnede den da jeg selv var 15. :P

En af mine ALLER nyeste! :D Eller.. XD Hahaha. Synes bare den er sjov. Tegnede den i børnehaveklassen ;)

Endnu et billede jeg skal have tegnet i ny version, UDEN at han er lang i hovedet! UFFATTELIGT som jeg dog tegnede folk lange i hovederne i 2005. O.o Okay, okay, jeg var også stadig kun 15 :P Men det er Johnny Depp. Elsker den mand.

Egentligt er den tegnet efter Emma Watson, men den kom ikke til at ligne hende. OGSÅ fra jeg var 15... Så hun er endt op med at være én eller anden random pige. :P Kan dog stadig godt lide hendes hår. :) (SE! Hvor lang i hovedet hun også er... Grrrr.)

Haha. Fra den tid, hvor www.tegnebordet.dk var mit liv! :P Dette er en takketegning til en bruger og gammel veninde, der gav mig kommentar nummer 700. :P Kan meget godt lide hende elveren. Så synes lige den skulle med :P
AAAAARGH HAHAHA! Den er altså gammel. Gammel, gammel, GAMMEL! Og pinlig! Men det SKULLE have været Simon Kvamm. :P Også fra jeg var 15. (Men hey. Han er IKKE lang i hovedet! :O .. ) Altså med lidt god hvilje, kan man godt se det skulle have været ham. :P (Det er altså to spotlights i baggrunden :P)

LAAAAAAAAAAAAAAAAAANG - I - HOVEDEEEEEEET! AAARGH! Hvad fanden LAVEDE jeg!? -.- Sjovt nok også fra jeg var 15. Jeg skal også på et tidspunkt have lavet ny version af den kære Harry/Daniel. Hans øjne er så nice at tegne! :3

Hahahahah! Jeg indså i 2005, at jeg IKKE kan tegne dyr. :P Mit første og eneste forsøg. :P Det skulle have været Hugo. Selv HAN er lang i hovedet!

Dengang jeg forsøgte mig lidt med Manga :P 2005.

Hahaha! Drengene Fra Angora fanart. 2005.. "Replikkerne" er forkerte. Dengang kunne jeg dem ikke udenad :P Der bliver rigtigt sagt, at det er en musesnude :P Men det er Simon, Ronald og Bugge :D

Endnu en Drengene Fra Angora fanart fra 2005. :P Dan, Henrik Solgaard og Simon.

GAMMEL! Harry Potter fanart. Fra det kapitel i Harry Potter og Fønixordenen, der hedder "Snapes værste minde". Et af mine yndlingskapitler i den bog. (Hej Nanna.. Du ved godt hvad jeg vil sige; Nørd!)
De har en meget mærkelig hovedform, men kan alligevel meget godt lide stilen. :P 2005. (Og der er ikke 2 x Harry. Den ene er Harrys far som ung. den anden er Harry der er gået tilbage i et minde (NANNA DIN NØRD!))

Hahaha. Et våbenskjold jeg lavede da jeg var 14. :P Selvfølgelig med en bette fønix :D


HAHAHA! Den er fandme gammel! XD Tegnede den da jeg var 14 :P Synes stadig idéen er meget god. Det er en ung Sirius Black (Harry Potter..) Hans skygge er en hund, da hans animagus-skiggelse er en hund. Og så skulle det forestille at være Siriusstjernen han kiggede på :P (Hej Nanna. Du er STADIG en nørd!)
Gammel... Tegnede den også da jeg var 14. :P En tiggende kat.

HAHAHAHAH! NOOOOOOOO! Jeg var kun 14! Please, bær lige over med mig! XD Harry Potter og Cho Chang :P

DET SAMME SOM FØR! Kun 14!!!!!! XD Faktisk kun 13, kan jeg se på datoen :P Også noget fra Harry Potter. :P (Hugtand, Ormehale, Køter og Krone. :P) Kan meget godt lide idéen. Den tror jeg også jeg skal have fornyet engang :P
Igen dengang jeg forsøgte mig med Manga. Faktisk mit første forsøg nogensinde :P Ikke så vellykket. Fra 2004.

DEN må siges, også at være gammel.. Puha.. Den er tegnet da jeg var 14, lige ved at fylde 15. :P Men egentligt kan jeg stadig meget godt lide den. Jeg kan huske jeg brugte et billede af Jennifer Lopez, til at tegne efter måden hun sad på. Altså bare som en slags anatomi-skabelon. Det er ikke meningen den skal ligne hende :)

Jah. Man kan bare ikke tage et ordentligt billede med sin mobil af en tegning -.- Men anyways. Man kan se hvad det er :P Jeg var for doven til at scanne XD Den er nok fra 2009..

Også fra 2009. En kedelig billedkunsttime på gymnasiet tror jeg. :P

Jah... Den er vidst også fra 2009. :P Et forsøg på at farvelægge med akrylfarveblyanter. Kan meget godt lide farvelægningen, men det har ALTID irriteret mig VILDT, at hendes ene pat blev større end den anden XD Men hvad. Vi har vel alle vores små fejl og mangler. Også hende. :P Og ignorer lige den der papegøje tak XD

Det nyeste billede jeg har lavet.. Det er vidst fra forrige uge eller sådan :P det er et rimeligt barnligt motiv, men det var meningen, da jeg synes det skulle være ret enkelt, men samtidig lidt sødt og piget. Der står et citat af Aristoteles; "Friendship is a single soul dwelling in to bodies". :)
Der er tilføjet en masse knapper og pyntesten i kanten, samt "hobby blomster" og "hobby papir".

Endnu engang var jeg AAALT for doven til at scanne. Suk, Nanna. Jah. Hun er ret ny, selvom man ikke skulle tro det, for hun er ikke særlig vellykket. Hun skal være en smugle Pinup agtig.. Hendes patter er skæve. (Jeg ved ikke hvad der er med mig og de der patter!) Jeg vil meget gerne computerfarvelægge hende på et tidspunkt :)

Et gammelt, lille abstrakt maleri. Jah.

Samme som før. Noget enhver idiot kan finde ud af at lave :P

Et maleri jeg lavede for et par måneder siden. Lavede det faktisk den aften der var finale i internationalt melodi grand prix O.o Hahaha! Kan huske det kørte i baggrunden :P
Det er virkelig stort. Tror det er.. 100 x 80 eller et eller andet.. Kan sgu aldrig huske de mål. :P
Igen noget enhver idiot kan finde ud af at lave. Men kan nu meget godt lide det alligevel :D

Min fødselsdagsgave til min veninde Nanna, som havde fødselsdag den 8. juli :D

Hahaha.. Det er halvgammelt! Nok fra 2009. Det er (c) den geniale avisstribe "Perler for svin".

Jah. Jeg har jo lidt af en forkærlighed for Shaun The Sheep. Så her sidder han og strikker :') (c) Artman Animation. (ELSK PÅ DEM!)


Jah.. Det var sådan lidt blandet gøgl. Der kommer sikkert meget mere.. :P Når jeg er flyttet, tror jeg jeg endelig får taget mig sammen til at tegne mine veninde-portrætter færdige. (De foreløbige kan ses på Facebook).