tirsdag den 26. juli 2011

Lidt nyt og MEGET(!!) gammelt kreativitet..

Jah. Egentligt ville jeg gerne lige vise lidt kreativitet frem.. Også for at vise, at man da GUDSKELOV kan blive bedre med øvelse :P For puha, nogle af dem er pinlige! Hahaha! Så her kommer lige en kavalkade af blandede tegninger og billeder, fra jeg var omkring 14, til i dag :P


Hahahah!! GAMMEL! ;D Fra 2006. Mig der krammer Kasper Toustrup, bassisten i Nephew. (Verdens sejeste mand, efter min mening.)

Simon Kvamm. Haha. Der ER og bliver noget galt med det billede. Især fordi skyggen falder så mærkeligt på hans næse, på det billede jeg har tegnet efter. Så det ligner på tegningen han har en lille opstopper :P Haha. Og så var billedet jeg tegnede efter også ret sløret. O.o (Det var et jeg selv tog, første gang jeg mødte dem, på min 16 års fødselsdag 2006.. (Det var en riiiimelig god fødselsdag! :D )Så jeg rystede så meget, at ALLE mine billeder er helt slørede XD) Tegnet i billedkunst i 1.G. :P

René Munk Thalund. Keyboardspiller i Nephew. Tegnet i 2006. :P Heller ikke specielt god. Men man kan godt se at det er ham, når man "kender" ham.

Hahahah! GAAAAAMMEL! Fra 2006. Mig der krammer Simon Kvamm :P

Haha... Også fra 2006. Den er ikke særlig god. Men man kan da alligevel se hvem det er.. :P
Jah. Skitse til den fra før. Ved ikke hvorfor den er spejlvendt O.o Skitsen ligner faktisk mere -.-

Haha... Jeg skal helt klart have lavet en ny tegning, ud fra dette billede. Simon Kvamm, forsiden af et Tjeck Magazine 2004. Nu hvor jeg IKKE laver folk lange i hovedet mere, tror jeg godt at jeg kan tegne ham så han ligner. (Ps. "Det angorianske håndtegn"! :D )

Her er det fulde billede. Rune og Esben kom bare ikke til at ligne. :/ Runes pande er alt for høj, men ellers kan man godt se at det SKULLE have været ham. Esben ligner sleeeet ikke -.-
Simon er også skæv i ansigtet. Aihj, jeg skal have tegnet en ny version når jeg får tid, for ELSKER det billede af dem!! :D

HAHAHA! Harry Potter fanart igen. GAAAAMMEL! 2005. Bellatrix Lestrange og Narcissa Malfoy i 2. kapitel af Harry Potter og Halvblodsprinsen. (Hej Nanna. Har jeg fortalt dig at du er en kæmpe nørd?!)

Det her billede skal jeg OGSÅ have lavet i ny og bedre version. Det forestiller min mor som 15 årig. :o) Tegnede den da jeg selv var 15. :P

En af mine ALLER nyeste! :D Eller.. XD Hahaha. Synes bare den er sjov. Tegnede den i børnehaveklassen ;)

Endnu et billede jeg skal have tegnet i ny version, UDEN at han er lang i hovedet! UFFATTELIGT som jeg dog tegnede folk lange i hovederne i 2005. O.o Okay, okay, jeg var også stadig kun 15 :P Men det er Johnny Depp. Elsker den mand.

Egentligt er den tegnet efter Emma Watson, men den kom ikke til at ligne hende. OGSÅ fra jeg var 15... Så hun er endt op med at være én eller anden random pige. :P Kan dog stadig godt lide hendes hår. :) (SE! Hvor lang i hovedet hun også er... Grrrr.)

Haha. Fra den tid, hvor www.tegnebordet.dk var mit liv! :P Dette er en takketegning til en bruger og gammel veninde, der gav mig kommentar nummer 700. :P Kan meget godt lide hende elveren. Så synes lige den skulle med :P
AAAAARGH HAHAHA! Den er altså gammel. Gammel, gammel, GAMMEL! Og pinlig! Men det SKULLE have været Simon Kvamm. :P Også fra jeg var 15. (Men hey. Han er IKKE lang i hovedet! :O .. ) Altså med lidt god hvilje, kan man godt se det skulle have været ham. :P (Det er altså to spotlights i baggrunden :P)

LAAAAAAAAAAAAAAAAAANG - I - HOVEDEEEEEEET! AAARGH! Hvad fanden LAVEDE jeg!? -.- Sjovt nok også fra jeg var 15. Jeg skal også på et tidspunkt have lavet ny version af den kære Harry/Daniel. Hans øjne er så nice at tegne! :3

Hahahahah! Jeg indså i 2005, at jeg IKKE kan tegne dyr. :P Mit første og eneste forsøg. :P Det skulle have været Hugo. Selv HAN er lang i hovedet!

Dengang jeg forsøgte mig lidt med Manga :P 2005.

Hahaha! Drengene Fra Angora fanart. 2005.. "Replikkerne" er forkerte. Dengang kunne jeg dem ikke udenad :P Der bliver rigtigt sagt, at det er en musesnude :P Men det er Simon, Ronald og Bugge :D

Endnu en Drengene Fra Angora fanart fra 2005. :P Dan, Henrik Solgaard og Simon.

GAMMEL! Harry Potter fanart. Fra det kapitel i Harry Potter og Fønixordenen, der hedder "Snapes værste minde". Et af mine yndlingskapitler i den bog. (Hej Nanna.. Du ved godt hvad jeg vil sige; Nørd!)
De har en meget mærkelig hovedform, men kan alligevel meget godt lide stilen. :P 2005. (Og der er ikke 2 x Harry. Den ene er Harrys far som ung. den anden er Harry der er gået tilbage i et minde (NANNA DIN NØRD!))

Hahaha. Et våbenskjold jeg lavede da jeg var 14. :P Selvfølgelig med en bette fønix :D


HAHAHA! Den er fandme gammel! XD Tegnede den da jeg var 14 :P Synes stadig idéen er meget god. Det er en ung Sirius Black (Harry Potter..) Hans skygge er en hund, da hans animagus-skiggelse er en hund. Og så skulle det forestille at være Siriusstjernen han kiggede på :P (Hej Nanna. Du er STADIG en nørd!)
Gammel... Tegnede den også da jeg var 14. :P En tiggende kat.

HAHAHAHAH! NOOOOOOOO! Jeg var kun 14! Please, bær lige over med mig! XD Harry Potter og Cho Chang :P

DET SAMME SOM FØR! Kun 14!!!!!! XD Faktisk kun 13, kan jeg se på datoen :P Også noget fra Harry Potter. :P (Hugtand, Ormehale, Køter og Krone. :P) Kan meget godt lide idéen. Den tror jeg også jeg skal have fornyet engang :P
Igen dengang jeg forsøgte mig med Manga. Faktisk mit første forsøg nogensinde :P Ikke så vellykket. Fra 2004.

DEN må siges, også at være gammel.. Puha.. Den er tegnet da jeg var 14, lige ved at fylde 15. :P Men egentligt kan jeg stadig meget godt lide den. Jeg kan huske jeg brugte et billede af Jennifer Lopez, til at tegne efter måden hun sad på. Altså bare som en slags anatomi-skabelon. Det er ikke meningen den skal ligne hende :)

Jah. Man kan bare ikke tage et ordentligt billede med sin mobil af en tegning -.- Men anyways. Man kan se hvad det er :P Jeg var for doven til at scanne XD Den er nok fra 2009..

Også fra 2009. En kedelig billedkunsttime på gymnasiet tror jeg. :P

Jah... Den er vidst også fra 2009. :P Et forsøg på at farvelægge med akrylfarveblyanter. Kan meget godt lide farvelægningen, men det har ALTID irriteret mig VILDT, at hendes ene pat blev større end den anden XD Men hvad. Vi har vel alle vores små fejl og mangler. Også hende. :P Og ignorer lige den der papegøje tak XD

Det nyeste billede jeg har lavet.. Det er vidst fra forrige uge eller sådan :P det er et rimeligt barnligt motiv, men det var meningen, da jeg synes det skulle være ret enkelt, men samtidig lidt sødt og piget. Der står et citat af Aristoteles; "Friendship is a single soul dwelling in to bodies". :)
Der er tilføjet en masse knapper og pyntesten i kanten, samt "hobby blomster" og "hobby papir".

Endnu engang var jeg AAALT for doven til at scanne. Suk, Nanna. Jah. Hun er ret ny, selvom man ikke skulle tro det, for hun er ikke særlig vellykket. Hun skal være en smugle Pinup agtig.. Hendes patter er skæve. (Jeg ved ikke hvad der er med mig og de der patter!) Jeg vil meget gerne computerfarvelægge hende på et tidspunkt :)

Et gammelt, lille abstrakt maleri. Jah.

Samme som før. Noget enhver idiot kan finde ud af at lave :P

Et maleri jeg lavede for et par måneder siden. Lavede det faktisk den aften der var finale i internationalt melodi grand prix O.o Hahaha! Kan huske det kørte i baggrunden :P
Det er virkelig stort. Tror det er.. 100 x 80 eller et eller andet.. Kan sgu aldrig huske de mål. :P
Igen noget enhver idiot kan finde ud af at lave. Men kan nu meget godt lide det alligevel :D

Min fødselsdagsgave til min veninde Nanna, som havde fødselsdag den 8. juli :D

Hahaha.. Det er halvgammelt! Nok fra 2009. Det er (c) den geniale avisstribe "Perler for svin".

Jah. Jeg har jo lidt af en forkærlighed for Shaun The Sheep. Så her sidder han og strikker :') (c) Artman Animation. (ELSK PÅ DEM!)


Jah.. Det var sådan lidt blandet gøgl. Der kommer sikkert meget mere.. :P Når jeg er flyttet, tror jeg jeg endelig får taget mig sammen til at tegne mine veninde-portrætter færdige. (De foreløbige kan ses på Facebook).

5 kommentarer:

  1. Du er simpelthen så dygtig! Fuck, hvor ville jeg gerne have dine evner til at tegne.

    SvarSlet
  2. De er kanongode. Får helt lyst til at tegne igen... Måske jeg stjæler ideen til min blog ;)

    SvarSlet
  3. Sidsel: Tusind tak!!! :) Rødmer helt :3
    Camilla: Og tusind tak igen! :) Du stjæler bare alt det du vil! :D

    SvarSlet
  4. Du er faktisk ret crazy til at tegne.
    Men det har jeg jo sagt før!
    Og det ved du jo også godt, at jeg synes. Men det er altid rart at få genfortalt. :)

    SvarSlet
  5. Hahaha.. Du er faktisk ret crazy til at være sød Nanna :*

    SvarSlet