lørdag den 2. juli 2011

Jeg fordømmes ind i helvede!

Jeg vidste godt det stod lidt skidt til for mig, med alle mine synder og mit sprog.. Men det værste er hændt for mig!

Jeg er blevet forrådt! Vildledt! Oplært i okkulte heksekunster, gennem en kvinde, i fuldstændigt ledtog med satan!

Jeg bekender min synd.. Fader. Jeg har syndet. Jeg har syndet MEGET! Jeg... Jeg har læst Harry Potter. Flere gange!!

Nå. Back to reality. I min gamle dr.dk/skum blog, havde jeg et indlæg, om en fuldstændig sindssyg artikel jeg fandt på nettet; Harry Potter, et omfattende kursus i heksekraft.
Jeg synes simpelthen det er sygeligt. I'm so sorry. Folk må have lige den religion de vil, men det her, er i mine øjne, et fuldstændigt vanvittigt syn at have på det.

Et par uddrag fra artiklen, lyder bl.a.:

"....En tredjedel af USA’s børn har disse bøger og lærer nu hvordan man udfører heksekraft...."

Sjovt. Sidste gang jeg ikke gad lette min fede røv fra sofaen efter fjernbetjeningen og sagde "ACCIO FJERNBETJENING!!" blev den sgu liggende hvor den var.. O.o Og JEG burde om nogen have lært så meget heksekraft af de bøger, at jeg ville kunne større magi end Dumbledore, af at læse bøgerne så mange gange O.o
Men det er bare som om at man IKKE lærer heksekunst af at læse en bog, om en opdigtet dreng der kan det.. Det er underligt ikke? For det var jo derfor jeg købte bøgerne i sin tid - for at lære at forhekse hele verden!

"Harry Potter bøgerne er af yderst interesse blandt unge og de forlader tv, computerspil og anden underholdning for at suge disse bøger i sig. En af bøgerne er på 700 sider og havde vi ikke problemer i forvejen, så vent til disse unge sjæle begynder at praktisere heksekraften de har lært igennem disse bøger."

Åh nej! Som om vi ikke har problemer nok i forvejen! :O :O :O Eller.

"Heksekraft er ingen fantasi og ingen joke og lad os se på indholdet i Harry Potter bøgerne, og se hvor seriøs onde disse bøger er, og at de er designet til at ødelægge og fordærve vore børn og unges sind, fylde deres tanker med formularer og en ødelæggende appetit, efter de dybere verdener i heksekraft."

Så er det DERFOR jeg er som jeg er -_- Jeg er totalt fordærvet! SCREW YOU HARRY POTTER! Du har ødelagt mig til evig tid!!
Nu må jeg hellere skynde mig i kirke :D

"Voldemort er som sagt fransk. Det kan deles op således "vol de mort", og kan betyde ”flugt fra døden”, ”døds flugt” og ”tyveri af lig” "

Undskyld? Har du aldrig hørt om forfattere der bruger navnesymbolik? Hvorfor TROR du hans navn betyder det?! Måske fordi han konstant flygter fra sin egen død, ved at prøve at uddødeliggøre sig selv.

"I et anden sammenstød med Voldemort, går Harry ned i en tunnel under Hogwart skole og opdager, at tunnelen er bevogtet af Cerebus, den tre hovedet jagthund fra helvede."

Måske bortset fra den hedder Snuffy og kommer fra Hagrids baghave. Men okay! XD
OG så hedder det HogwartS!

"Smid bøgerne ud og bed om tilgivelse for at du ind til nu, har tilladt disse bøger at ødelægge i dit og dine børns liv. Få det ud af jeres liv og hus, og hellig jer Jesus Kristus, som vil sætte jer til side i denne verden, for i må vinde sejrskransen, når livet på denne jord ophører."

Nå men det må jeg jo hellere gøre med det samme!
Ej holdakæft en naiv, idiot. Ja sorry, men holdkæft hvor kan sådan noget hjernevask der, pisse mig af!
I så fald glæder jeg mig til at brænde op i helvede. For jeg bliver fandme ved med at læse hvad der passer mig, høre hvad der passer mig og gøre hvad der passer mig!

I sådanne situationer her fortryder jeg så bitterligt at jeg blev konfirmeret..

6 kommentarer:

  1. Ja, seriøst. Det er fucking vanvittigt!

    ... Hedder den ikke FLUFFY? O_o

    SvarSlet
  2. EJ! EJ MARIA! DU HAR RET... Hvordan fanden kunne det ske??!?!??!?!?!

    Aihj. Nu er jeg fandme pinligt berørt.

    JO! Den hedder Fluffy... Gør den ikke?!
    EJ! Og jeg kalder mig nørd! Puuuha Nanna.

    SvarSlet
  3. HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Accio fungerer heller aldrig for mig :(

    SvarSlet
  4. Iden: Det er for dårligt. Måske er det fordi vi ikke har en stav?!

    SvarSlet
  5. Er det hele artiklen eller er der mere?

    SvarSlet