tirsdag den 13. september 2011

Farvel sommer.

En liste fra min private blog, som jeg skrev for præcis et år siden, men som gør sig gældende igen.. :

Ting jeg vil savne ved sommeren:


  • Alle de dejlige timer, liggende halvnøgen ude i den stegende sol.
  • Alle de is det var i orden at spise.
  • Alle de lyse nætter.
  • Alle de glade fugle udenfor mit vindue.
  • At man ikke fryser røven i laser når man venter på en Nephew koncert.
  • Alle festivalerne der er om sommeren.


Ting jeg glæder mig til ved efteråret og vinteren.

  • Alle de hyggelige aftener, man sidder under sin dyne med varm kakao, og føler sig urørlig for det ruskende vejr udenfor.
  • Snelukket! :D
  • At slippe for alle de irriterende myg!
  • At slippe for alle de ulækre edderkopper!
  • December! :P
  • Sneen der daler liiiigeså stille udenfor.
  • Sneen der knitrer under ens fødder.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar