onsdag den 14. september 2011

Ting jeg siger når...

... Jeg kører bil:

  • Ja ja.. Kom du bare uden om! ...... Idiot..
  • Slap nu AAAAF! Jeg kører over det jeg må, for helvede.
  • Så fuck dog af...
  • Så flyt dog røven!
  • Ej så er folk KRAFTEDEME også selv uden om det, hvis de bliver slået ihjel, når de kører på den måde!!
  • Holdkæft han så mærkelig ud..
  • SÅ BLINK DOG!
  • Ups.. Det var ikke liiige 3. gear..
  • WRØØØØØØHN! (Når jeg gør nar af koblingen XD)
  • Det går pææææænt stærkt hva? (Når folk kører for langsomt..)
  • Ej seriøst.. Kom NU!
  • Årh fuck.. En bil med trailer plus en lastbil? Dem når jeg aldrig udenom..
  • Jamen selvfølgelig bliver der da rødt..
  • Hvaeeh.. Skal du dreje eller hvad? Nåh, tak..
  • Jamen selv tak fordi jeg holder for dig, og du bare ser sur ud..
  • Så kunne man ikke lige se noget.. (Hvis solen skinner..)
  • Aiiiiihj.. Så kommer der bare en kødrand..
  • Ej den skide luderbus..
  • Kom nuuu.. Jeg vil gerne nå hjem i dag..
  • Hold nu op med det..
  • Hvad fanden laver han?
  • Ej, den sang gider jeg ikke høre lige nu..
  • Det var da et åndssvagt sted at holde..
  • Hov, jeg kører sguda for stærkt..
  • Hov, jeg kører sguda for langsomt..
  • *KNALD!* - sådan! (Når jeg slår på den ene højtaler for at få den til at virke :P)
  • Uha det blæise!!! ("Uha det blæser!" bare sagt på Gabriel Andersen måden XD)
  • Eiihj, nej, nej, NEEEEEJ!!!! IDIOOOOOT, DU IKK' RIGTIG KLOOOOG! (Når der er en eller anden sindssyg idiot, der har lyst til at overhale fire biler på én gang, lige før et sving, på vej op af bakke...)

3 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHAHA!!!! Jeg tror også, at jeg bruger omtrendt 70% af de sætninger! XD

    SvarSlet
  2. Hvis jeg nu kørte bil, så er jeg 100% sikker på, at jeg ville gale op om de samme ting. Fantastisk indlæg. Uden tvivl.

    SvarSlet
  3. HAHAHAHAHAHAHAHH!!! Godt jeg ikke er den eneste!!! XD

    SvarSlet