onsdag den 14. september 2011

Sov for satan mand.

Hmm. Jeg blev hjemme fra skole i dag. Jeg havde det underligt i maven, og jeg var svimmel af træthed. Jeg havde mega dårlig samvittighed over at blive hjemme. Men jeg tror det var det bedste, for jeg må have trængt til det. Jeg har seriøst sovet HELE DAGEN! Og det er ikke engang overdrevet! Jeg stod op klokken halv 7 i morges, lagde mig og sov igen klokken 10.. Og vågnede 17:30! :O
Jeg må da virkelig have været udmattet.. Føler mig også totalt udmattet for tiden. Men jeg ved bare ikke af hvad? Jeg tror jeg spekulerer for meget over ting.. -.-
Problemet er også bare, at når jeg så endelig har chancen for at gå tidligt i seng om aftenen, så kan jeg ikke. Så sidder jeg oppe til klokken halv tolv, og er endnu mere udmattet morgenen efter.
Som regel tænker jeg også over så meget når jeg skal sove.. Suk -.-
Og som regel, ligger jeg og tænker "Nu er klokken blevet endnu mere! Sov NU, Nanna!" "Kom så Nanna! SOV!".. "Sov for satan mand!" Og til sidst er jeg helt stresset over at jeg ikke sover endnu. -.-


2 kommentarer:

  1. Kender følelsen! Det hele faktisk... Det med at blive stresset over, at man ikke kan sove (heldigvis kan jeg altid vælge at møde lidt senere, hvis jeg er helt smadret - men alligevel!)... Og det med at være træt. Er også så fucking træt hele tiden! Fra jeg står op, til jeg endelig går i seng, tænker jeg "åh... jeg vil bare sove!" det er tragisk...

    SvarSlet
  2. Ja seriøst! Min yndlingsbeskæftigelse for tiden er seriøst at sove!

    SvarSlet