lørdag den 10. september 2011

Hvor ord svigter, taler musikken

Kristian Riis: "Det handler om følelsen af, at man burde være glad, og alt er fedt, og det kører derudad, men alligevel holder noget én tilbage. Noget er bare ikke helt, som det burde være. Følelser er ikke definerbare per definition."

Linjerne herover, forklarer ret godt, hvad forrige indlæg handler om. Ligesåvel som nummeret jeg her refererer til, forklarer alt.



Dette her er det stykke musik der har rørt mig dybest nogensinde. Netop fordi det præcist rammer de følelser jeg talte om, i f.eks. forrige indlæg.

Det musiske stykke i sangen, fra 4:01 til 5:58, er resultatet af den følelse. Som forrige indlæg jeg skrev.

Jeg skriver dette her, og linker sangen, fordi jeg har svært ved at forklare med ord, hvorfor jeg måtte ud med de tanker. Og som H.C. Andersen, så ufatteligt sandfærdigt sagde;
"Hvor ord svigter, taler musikken"

2 kommentarer:

  1. Det er ligefør jeg også brøler nu Nanna. Lad os lade være med det!

    Jeg elsker i hvert fald også dig!

    SvarSlet