tirsdag den 13. september 2011

Fuck-jeg-kan-ikke-score-listen

Hahahah! Endnu et indlæg hentet fra min private blog. :P Ham det var henvendt til, ved det godt nu, by the way. :P Altså at jeg kunne lide ham dengang, så det er ikke så hemmeligt og forfærdeligt mere. Nu er det faktisk bare enormt sjovt XD

Nå anyways.. MÅ lige lave en liste over de irriterende ting der altid ryger igennem hovedet på én (Eller mig?) når man akut skal være sammen med en dreng man godt kan lide...:

Fuck.. Nogen der har et glattejern?
Fuck.. Jeg har høje sko på.. Og jeg er høj nok i forvejen..
Fuck.. Jeg ligner Burhan G!
Fuck.. Jeg lugter af sved!
Fuck.. Jeg lugter af røg..
Fuck.. Jeg er grim!
Fuck.. Jeg ligner en udbrændt luder efter en hård projektdag..
Fuck.. Hvad vil han egentligt?
Fuck.. NU siger jeg det altså..
Fuck.. Ej det gør jeg vidst ikke..
Fuck.. Har jeg noget imellem tænderne?
Fuck.. Har jeg noget ulækkert i hovedet? Ud over mit biologiske ansigt altså..
Fuck.. Jeg ser fed ud..
Fuck.. Jeg har bumser i dag..
Fuck.. Jeg er mig..
Fuck..
Fuck..
Fuck..!!!

3 kommentarer:

  1. Hahahaha! "Fuck.. NU siger jeg altså.. Fuck.. Ej det gør jeg vidst ikke.." Been there! XD

    SvarSlet
  2. Hahahaah! Jeg kan faktisk sige BÅDE "Been there" og "DONE that"! Hahahahha XD

    SvarSlet