tirsdag den 6. september 2011

Nu har jeg så officielt fået kuk..


Jeg har optaget en 10 minutter lang video, hvor jeg snakker babysprog med killinger. Det står skidt til for mig. Det står virkelig skidt til.

Det kan godt være at jeg er ekstremt dårlig til at kommunikere med børn. Men stik mig et par killinger.. Så skal I fandme se løjer.


Åhh gud, de killinger er det bedste der er sket i hele mit liv!!! :')
(Ej okay, nu skal jeg nok lige tage mig sammen xD Men seriøst, hvor er de dog søde!)

2 kommentarer:

  1. Nej Nanna du er ikke KUK når du optager 10 minutter med killingerne, VI andre er KUK når vi ser alle 10 minutter .... hahaha

    Du kan godt sige til Leos kommende ejer, at han desværre er nødt til at flytte ud til mig istedet ...

    SvarSlet
  2. Hahahaha!! Det havde været rart, så kunne jeg komme og besøge jer begge :D

    SvarSlet