tirsdag den 13. september 2011

Liste..

Jeg hentede disse to lister fra min private blog. Jeg skrev dem sidste år i august.. :P Men de er stadig gældende.


Jeg glæder mig ufatteligt til den dag hvor. . .
  • ...Jeg kan vågne op, se mig i spejlet og tænke; "Holdkæft du er da en lækker satan!"

  • ...Jeg bliver stoppet på gaden af en eller anden reality-tv-vært der siger "HEJ! Holdkæft du ligner én der gerne vil være med i vores nye 'The Swann'-programmer! Gratis skønhedsoperatiner. Du bliver smuk på under en måned!"

  • ...Simon Kvamm kommer hen til mig og siger "Ved du hvad? Her har du et sponsorat til 8 gange gratis billetter til ALLE vores fremtidige kocerter."

  • ...Jeg får en kæreste jeg kan sove sammen med, istedet for den tøjko, og det tøjfår jeg har sovet med de sidste 5 år!


Liste over de tidspunkter jeg allermest hader at være single. . .
  • ...Når det tordner!!!!!!! (VIRKELIG den værste! Seriøst.. Torden er så romantisk, og man bliver bare endnu mere mindet om, at man sidder alene, når det buldrer udenfor..)
  • ...Til familiefester, hvor man sidder og glor uden nogen at snakke med.
  • ...Når man sidder blandt to-tre veninder der ikke snakker om andet end alt det *BEEEEB* de har fået. (Det er sgu ligefør jeg tror at piger er værre end drenge til at snakke om sådan noget!)
  • ...Når man ligger i sin seng, og pludselig synes den er så stor. (Sengen altså... (??))
  • ...Når man er i nærheden af en pejs, brændeovn, kakkelovn, kamin - whatever! Noget med et varmt, gyldent skær, der spreder hygge i en hel stue.
  • ...Når man står på Hovedbanegården bland 40 forskellige kærestepar der står og tager afsked. SUK, FUCKING BIG TIME!

Op med humøret kære Dawson.. Jeg kender følelsen!

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHA!!! JEG FUCKING ELSKER DET BILLEDE AF DAWSON! Jeg kan bare ikke tage den scene seriøst pga. det der billede! Hahaha. Han er så fucking grim, når han græder. Det ødelægger altid de triste øjeblikke for mig, når han er med XD Hahaha... Det er bare sådan "ej... hvor er det sørgeligt... åh... hvorfor græder jeg nu? NEEEEJ! DAWSON! HAHAHAHAHA!"

    SvarSlet
  2. HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAH!!!!! JA SERIØST!

    Aihj jeg SAVNER DAWSONS CREEEEEEEEEK! x'(

    SvarSlet